Performancing Metrics

آیا می خواهید ماشین لباسشویی و تلویزیون را در خانه تعمیر کنید؟ | اتاق خبر
کد خبر: 447810
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1399 - 10:24
شاید در گذشته با خراب شدن تلویزیون اصلا به فکر تعمیر تلویزیون نبودیم و با خرید یک دستگاه جدید و نو لبخند رضایت بر چهرمان نمایان می شد.

به گزارش اتاق خبر، اما این روزها با توجه به بالا رفتن قیمت لوازم خانگی در صورت خراب شدن تلویزیون فقط به فکر تعمیر آن هستیم و اولین کاری که برای پیدا کردن یک تعمیرکار مجرب و با تجربه به ذهنمان می رسد جستجو کردن اینترنت است. همان طور که می دانید تلویزیون یکی از دستگاه های الکترونیکی حساس می باشد که باید برای تعمیر آن از تکنسین های با تجربه و متخصص که به تکنولوژی های روز دنیا تسلط دارند راهنمایی بخواهید.

تعمیر تلویزیون فقط با ثبت سفارش در محل شما

بیشترین و پرتکرار ترین اتفاقی که ممکن است برای تلویزیون شما رخ دهد روشن نشدن آن است. زیرا یکی از مواردی که مشتری ها برای رفع آن با کاردون تماس می گیرند روشن نشدن تلویزیون ال جی است. گاهی اوقات خودتان می توانید مشکل روشن نشدن تلویزیون را برطرف نمایید برای این کار ابتدا محافظ برق و پریز برق را چک کنید تا سالم باشند. در صورتی که تلویزیون را روشن می کنید و فقط لوگوی ال جی بالا می آید و تصویر را نمایش نمی دهد باید با کاردون تماس بگیرید. نگران نباشید اگر تلویزیون شما روشن نشود باز هم قابل تعمیر است و متخصصین کاردون می توانند تلویزیون شما را تعمیر نمایند.

کاردون قبل از اینکه خرج روی دست شما بگذارد راه حل های ابتدایی را به شما گوشزد می کند تا اگر خودتان می توانید تلویزیون را عیب یابی کنید. گاهی اوقات ممکن است با تغییر در تنظیمات تلویزیون، تایمر را فعال کرده باشید و سر ساعت خاصی تلویزیون خاموش شود. بهتر است محافظ برق و پریز برق را چک کنید زیرا یکی از دلایل خاموش و روشن شدن پشت سر هم تلویزیون خرابی برق می باشد. اگر فلش مموری و یا وسایل جانبی به تلویزیون متصل نموده اید آن ها را خارج کنید شاید مشکل از دستگاه های خارجی باشد. پیشنهاد می کنیم برای مدت نیم ساعت باتری کنترل را خارج نمایید تا در صورت انتقال پیام اشتباه به تلویزیون مشکل برطرف شود. اگر موارد ذکر شده را بررسی نمودید اما باز هم سر نقطه اول هستید بهتر است کار را به کاردون بسپارید تا از تعمیر تلویزیون خود مطمئن شوید.

با کاردون به فکر تعمیر ماشین لباسشویی باش!

خوشبختانه این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیار از کارها راحت تر و ساده تر قابل حل می باشد. در گذشته به دلیل نبود امکانات کافی و تعمیرکار و متخصص باتجربه در صورت خرابی ماشین لباسشویی مجبور به مراجعه حضوری بودیم اما این روزها با جستجو در اینترنت و داشتن دانش اندک فنی حتی شاید خودتان هم بتوانید دست به آچار شده و مشکل را برطرف نمایید البته لازم است بگوییم مشکلات جزئی و ساده را خودتان می توانید برطرف نمایید نه همه مشکلات !

با توجه به اینکه ماشین لباسشویی یک وسیله پیچیده است توصیه ما به شما این است که در صورت نداشتن دانش فنی اقدام به تعمیر آن نکنید زیرا نه تنها نمی توانید مشکل را برطرف نمایید بلکه می توانید به مشکلات اضافه نمایید و کار را سخت تر کنید. برای تعمیر ماشین لباسشویی باید نحوه عملکرد آن و قطعات به کار رفته در این وسیله پیچیده را بدانید تا بتوانید آن را عیب یابی نمایید.

اگر ماشین لباسشویی شما ال جی است و نیاز به تعمیر دارد می توانید در کاردون ثبت سفارش نمایید تا متخصصین کاردون در کمترین زمان برای برطرف کردن مشکل در محل شما حاضر شوند. حال سوال اینجاست چه زمانی باید ماشین لباسشویی ال جی را تعمیر کنیم ؟ برخی مواقع خرابی ماشین لباسشویی ال جی طوری است که نیاز به شخصی با تجربه و کارآزموده برای تعمیر آن دارید در صورتی که ماشین لباسشویی شما آب را گرم نمی کند و یا از ماشین لباسشویی آب خارج می شود باید از یک متخصص کمک بخواهید. در بسیاری از مواقع خودمان می توانیم مشکل را شناسایی نماییم و برای تعمیر و برطرف نمودن آن اقدام نماییم به عنوان مثال در صورتی که خشک کن ماشین لباسشویی کار نکند شما قطعا متوجه خواهید شد و یا هنگامی که ماشین لباسشویی شما در حین کار کردن متوقف شود نشان از خرابی دستگاه می باشد.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید