Performancing Metrics

جشنواره تکنولایف قرعه کشی یک دستگاه 206 و گوشی آیفون 13 | اتاق خبر
کد خبر: 450402
تاریخ انتشار: 29 مهر 1400 - 10:10
تکنولایف، یک فروشگاه آنلاین در زمینه خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی است که در سال 1389 با هدف ارائه خدمات حوزه دیجیتال شروع به کار کرد.

به گزارش اتاق خبر، تکنولایف، یک فروشگاه آنلاین در زمینه خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی است که در سال 1389 با هدف ارائه خدمات حوزه دیجیتال شروع به کار کرد. در حقیقت تکنولایف حاصل تأسیس و راه‌اندازی چندین وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی است که فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته تا به جایگاه حاضر خود برسد. تنوع کالایی بالا در این فروشگاه اینترنتی نیازهای شما در حوزه موبایل و کالای دیجیتال را رفع می‌کند و به شما امکان می‌دهد تنها با چند کلیک ساده خریدی مطمئن و امن داشته باشید. 

ارائه خدماتی نظیر

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ارسال اکسپرس به سراسر کشور
  • پرداخت در محل برای شهر تهران (مناطق 22گانه)
  • خرید اقساطی
  • ضمانت اصالت کالا
  • ضمانت هفت‌روزه بازگشت وجه

سبب شده تا تکنولایف به سرعت در میان کاربران محبوب شود. استقبال مشتریان وفادار و الهام گرفتن از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا نظیر آمازون سبب شد تا تکنولایف اولین فروشگاه فیزیکی خود را در اردیبهشت 1398 به طور رسمی افتتاح کند. پس از آن نیز 3 فروشگاه دیگر را در مناطق مختلف تهران تأسیس کرد تا مشتریانش بتوانند براحتی به آن مراجعه کنند.

جشنواره تکنولایف با جایزه ویژه

 "گوشی بخری، ماشین می‌بری" نام جدیدترین کمپین فروشگاه اینترنتی و فروشگاه‌های زنجیر‌ای تکنولایف است که از تاریخ 25/شهریور/1400 آغاز می‌شود و تا 30/مهر/1400 ادامه دارد. شما با شرکت در این جشنواره می‌توانید برنده یک دستگاه خودرو 206 و آیفون 13 باشید کافی است تا یکی از شرایط زیر را دارا باشید.

شرایط شرکت در جشنواره تکنولایف

شما می‌توانید با هر 500 هزار تومان خرید از محصولات تکنولایف، یک شانس در قرعه‌کشی خودرو 206 به دست آورید. فرقی نمی‌کند که کالایی که خریداری می‌کنید یک هندزفری باشد یا یک گوشی آیفون، کافیست حداقل مبلغ خرید شما، 500 هزار تومان باشد تا یک شانس برای شرکت در جشنواره پاییزه تکنولایف به دست بیاورید. پس اگر قصد خرید خودرو دارید فعلاً دست نگهدارید و با خرید کالا از تکنولایف شانس خود را در این جشنواره امتحان کنید.

 

آیا جوایز فقط به خریدهای اینترنتی از فروشگاه تکنولایف محدود می شود؟

  • توجه داشته باشید که این جشنواره تنها به فروشگاه اینترنتی تکنولایف اختصاص ندارد و با خرید از فروشگاه‌های حضوری زنجیره‌ای تکنولایف نیز می‌توانید شانس برنده شدن یک دستگاه خودرو 206 را به دست آورید.

آیفون 13 جایزه قرعه کشی بدون خرید شما:

همچنین این جشنواره تنها به کسانی که از تکنولایف خرید می‌کنند اختصاص ندارد و سایر افرادی که در حاضر قصد خرید کالا از تکنولایف را ندارند نیز می‌توانند با تکمیل یک فرم ساده برنده یک عدد آیفون 13 در قرعه‌کشی تکنولایف شوند؛ بنابراین کافی است به سایت تکنولایف مراجعه کنید و نام و نام‌خانوادگی، شماره تماس و ایمیلتان را ثبت کنید و شانس برنده شدن یک آیفون 13 را به دست آورید.

در نظر داشته باشید که این جشنواره از 25 شهریورماه تا 30 مهرماه به مدت 37 روز ادامه دارد، پس بهتر است هرچه زودتر برای شرکت در این جشنواره اقدام کنید.

 

برندگان این جشنواره چه زمانی مشخص می‌شوند؟

 مطابق اطلاعیه‌های منتشر شده توسط فروشگاه اینترنتی تکنولایف، قرعه‌کشی این جشنواره در تاریخ 2 آبان‌ماه هم‌زمان با میلاد رسول اکرم انجام می‌شود و برندگان خوش‌شانس یک دستگاه خودرو 206 و یک عدد آیفون 13 در این روز مشخص می‌شوند.

شما می‌توانید برای شرکت در این جشنواره به سایت فروشگاه اینترنتی تکنولایف به آدرس www.technolife.ir مراجعه کنید و با ثبت هر سفارش به مبلغ 500 هزار تومان یک شانس برای برنده شدن یک دستگاه 206 به دست آورید. برای قرعه‌کشی آیفون 13 نیز کافی است تا به آدرس بالا مراجعه کنید و فرم ثبت‌نام برای شرکت در قرعه‌کشی را پر کنید تا در آن شرکت داده شوید.

  • در نظر داشته باشید که اطلاعات فردی خود را نظیر نام و نام‌خانوادگی، شماره تماس و سایر موارد درخواست شده را به‌دقت پر کنید تا در صورتی که برنده خوش‌شانس جشنواره تکنولایف بودید در روند دریافت جایزه با مشکلی مواجه نشوید.  

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه این جشنواره از راه های ارتباطی زیر اطلاعات لازم را دریافت کنید:

فروشگاه اینترنتی موبایل و لوازم دیجیتال تکنولایف: https://www.technolife.ir

آدرس: تهران، خیابان خرمشهر، بعد از صابونچی، پلاک 127

ایمیل: info@technolife.ir

تلفن: 02147708000-02191077500

منبع خبرایلنا:

https://www.ilna.news/fa/tiny/news-1135592

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید