Performancing Metrics

آشنایی با بهترین هتل های ایرانی از دیدگاه مسافران | اتاق خبر
کد خبر: 450802
تاریخ انتشار: 8 آذر 1400 - 18:41
کلمه هتل از یک واژه فرانسوی به معنای میزبان گرفته شده است. این روزها هتل به مکانی گفته می‌شود که برای اقامت به مسافران اجاره داده خواهد شد.

به گزارش اتاق خبر، یک هتل برای داشتن مسافر شرایط خوبی باید داشته باشد. امکانات هتل‌ برای انتخاب آنها به عنوان یک اقامتگاه متفاوت است. خوب بودن هتل جدای از امکانات شرایط دیگری نیز باید داشته باشد. نظافت و بهداشت روزانه در تمامی قسمت‌های هتل از اهمیت زیادی برخوردار است. برخورد پرسنل هتل نیز بسیار مهم است و در انتخاب هتل تاثیر زیادی دارد.

یک هتل برای جلب و رضایت بیشتر مشتریان خود می‌تواند خدمات و ارزش‌افزوده بیشتری داشته باشد. قیمت یک شب اقامت در هر هتل متفاوت است اما اگر خدمات ارائه شده از سمت پرسنل و هتل مناسب باشد امکان انتخاب مجدد هتل برای دفعات بعدی وجود دارد.

 

 هتل پنج ستاره درویشی؛ خراسان رضوی

هتل ۵ ستاره درویشی در شهر مشهد است. این هتل بین هتل‌هایی که در این شهر قرار دارد میان مسافران از محبوبیت زیادی برخوردار است. هتل درویشی ساختمان بسیار شیک و مجللی دارد.

این هتل در خیابان امام رضای مشهد ساخته شده و تا ورودی حرم امام هشتم شیعیان (ع) فاصله بسیار کمی دارد. اتاق‌های این هتل تنوع زیادی دارند. هتل درویشی شهر مشهد بر اساس نظرسنجی‌هایی که انجام شده است نظرات مثبتی را برای خود برگزیده است.

بیشتر کسانی که در این هتل اقامتی داشته‌اند خدمات هتل را مناسب و خوب اعلام کرده‌اند. سامانه جاباما مرجع مناسب برای انتخاب یک اقامتگاه خوب فعالیت خود را سال‌هاست که شروع کرده است.

 

هتل پنج ستاره بین‌المللی کیش؛ هرمزگان

جزیره زیبای کیش هتل‌های زیادی دارد. یکی از هتل‌های پرطرفدار در جزیره کیش هتل ۵ ستاره بین‌المللی کیش است. مسافرانی که در این هتل اتاقی را اجاره کرده باشند از خدمات خوب این هتل همیشه یاد خواهند کرد.

تمامی قسمتهای هتل، اینترنت در دسترس شما خواهد بود. امکانات این هتل با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید هماهنگی دارد. اتاق‌های هتل بین‌المللی کیش همگی به آشپزخانه مجهز شده است. وجود آشپزخانه مجهز دست شما را برای تهیه چای و این قبیل کارها باز خواهد گذاشت.

 

هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس؛ تهران

تهران پایتخت ایران است. این شهر سالیان زیادی است که هتل‌های مجهزی دارد. یکی از هتل‌های خوب در شهر تهران از دیدگاه مسافران هتل اسپیناس پالاس است. این هتل در منطقه سعادت‌آباد تهران قرار گرفته است.

این هتل در سایت جاباما نیز برای رزرو و انتخاب شما وجود دارد. مسافران نظرات مثبتی برای این سایت ارائه کرده‌اند. از بهداشت هتل تا دیگر خدمات آن همگی مورد پسند قرار گرفته شده است. حتی بعضی‌ها این هتل را به دیگران نیز پیشنهاد داده‌اند.

سرویس روزانه هتل از نکات مهمی است که به آن توجه ویژه‌ای از سمت پرسنل می‌شود. مسافران از خدمات نظافتی هتل اسپیناس پالاس کاملا راضی بوده‌اند. برای رزرو هتل اسپیناس پالاس اینجا کلیک کنید.

 

هتل سه ستاره رخسار قشم؛ هرمزگان

هتل رخسار قشم یک هتل نوساز است. این هتل تازه تاسیس در همین مدت کم طرفداران زیادی پیدا کرده است. اقامت در این هتل زیبا منظره خلیج فارس را برای شما به ارمغان خواهد آورد. تمامی اتاق‌های این هتل منظره دریا را خواهد داشت.

مسافرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب کرده باشند دیدگاه و نظرات خوبی از این هتل دارند. دنج و خلوت بودن هتل یک قابلیت برای مسافران خواهد بود که این هتل دارای آن است.

جاباما این هتل را نیز زیر پوشش خود قرار داده است. برای رزرو این هتل با کمک سامانه جاباما شما خدمات خوبی دریافت خواهید کرد.  

پرسنل هتل برخورد خوبی با مسافران خواهند داشت. اکثر کسانی که در این هتل اقامتی را داشته‌اند از برخورد خوب پرسنل راضی بوده‌اند.

 

هتل چهار ستاره آزادی؛ آذربایجان شرقی

شهر تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر هتلی به اسم آزادی دارد که میان مسافران شهر تبریز مثبت ارزیابی شده است. خیابانی که هتل در آن قرار دارد یکی از خیابان‌های خوب و پر رفت و آمد شهر است. این هتل در چهارراه شریعتی قرار گرفته و به بازار بزرگ تبریز نزدیک است.

اماکن گردشگری تبریز فراوان است. این هتل دسترسی خوبی به این مراکز تاریخی شهر دارد. اتاق‎های هتل امکانات رفاهی مانند تلویزیون، میز آرایش، یخچال، حمام و... را در خود جای داده است. هتل آزادی برای مسافرانی که با وسیله نقلیه شخصی سفر می‌کنند پارکینگ سرپوشیده نیز دارد. 

مسافرانی که این هتل را از سایت جاباما رزرو کرده بودند همگی از خدمات این هتل اعلام رضایت کرده‌اند. سایت جاباما مرجع خوبی برای رزرو اقامتگاه خواهد بود.

 

هتل چهار ستاره عالی‌قاپو؛ اصفهان

مردم خونگرم اصفهان میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران خود هستند. این خونگرمی در رفتار پرسنل هتل‌ها نیز به وفور مشاهده خواهد شد.

هتلی که در اصفهان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی خدماتی خود را به مسافران ارائه می‌دهد هتل عالی‌قاپو است. این هتل در خیابان چهار باغ اصفهان قرار گرفته است. میدان نقش جهان و دیگر جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان که تعداد زیادی نیز است به این خیابان و اطراف آن بسیار نزدیک خواهد بود.

تلاش پرسنل هتل عالی‌قاپو یک اقامت خوب برای مسافران و گردشگران شهر اصفهان بوده است. تمیزی اتاق‌های هتل از دیدگاه مسافران بسیار بالا بوده و همگی از این موضوع راضی بوده‌اند.

هتل برای مسافران صبحانه خوب و مفصلی را تدارک دیده است. صبحانه در رستوران هتل سرو خواهد شد. پرسنل هتل نیازهای مسافران را در کمترین زمان ممکن، برطرف می‌کنند. این هتل ۴ ستاره که در سایت جاباما نیز می‌توانید آن را برای خود رزرو کنید نظرات مثبتی برایش ثبت شده است. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران خود است.

سایت جاباما مرجع رزرو اقامتگاه، هتل‌های زیادی دارد. این هتل‌ها میان مسافران و کسانی که با کمک این سامانه اقامتگاه خود را انتخاب کرده‌اند توانسته نظرات مثبت زیادی را به سمت خود بکشاند. بهترین هتل از دید اکثریت مسافران هتلی است که تمیز بوده باشد.

شاید بعد از تمیزی و نظافت مهم‌ترین مبحث برای انتخاب یک هتل خوب خدمات‌دهی به موقع و مناسب باشد. رفتار پرسنل هتل در این قسمت به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد. قسمت مهمی از سفر به اقامتگاه ارتباط دارد. اقامتگاه خوب و راحت، لذت سفر را چند برابر خواهد کرد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید