Performancing Metrics

معافیت خدمات حمل‌ونقل به جز هوایی از مالیات بر ارزش افزوده | اتاق خبر
کد خبر: 451285
تاریخ انتشار: 12 دی 1400 - 17:51
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: خدمات حمل‌ونقل درون و برون شهری و بین‌المللی جاده‌ای، ریلی و دریایی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: خدمات حمل‌ونقل درون و برون شهری و بین‌المللی جاده‌ای، ریلی و دریایی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف است.

محمد مسیحی، معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: بر اساس قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده مصوب مجلس شورای اسلامی، خدمات حمل‌ونقل (اعم از بار و مسافر) درون و برون شهری و بین المللی جاده‌ای، ریلی و دریایی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف است.

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده از ۱۳ دی لازم الاجرا می‌باشد و مشمولان این قانون مکلف به اجرای تکالیف قانونی جدید و رعایت مقررات موضوع این قانون هستند، گفت: بر اساس جز (۱۳) بند (ب) ماده (۹) قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده، خدمات حمل و نقل (اعم از بار و مسافر) درون و برون شهری و بین المللی جاده‌ای، ریلی و دریایی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف است.

خدمات حمل و نقل هوایی اعم از بار و مسافر به نرخ ۹ درصد مشمول مالیات بر ارزش افزوده است.

 
 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید