Performancing Metrics

معرفی هتل های گرگان | اقامتگاه‌ های زیبا در نهارخوران | اتاق خبر
کد خبر: 451358
تاریخ انتشار: 30 دی 1400 - 12:19
هتل های گرگان بسیار لوکس و زیبا هستند. گرگان مرکز استان گلستان بوده و جاذبه‌های دیدنی فراوانی دارد.

آلت: معرفی هتل های گرگان

هتل های گرگان بسیار لوکس و زیبا هستند. گرگان مرکز استان گلستان بوده و جاذبه‌های دیدنی فراوانی دارد. از جنگل‌های سرسبز و زیبا گرفته تا روستاهای دیدنی. این شهر حتی کاخ‌ها و بناهای تاریخی اصیلی دارد که نمونه آن‌ها کاخ موزه گرگان، خانه دارویی، کاروانسرای قزلق، مدرسه عمادیه گرگان، کاخ آقا محمدخان قاجار و... است. پس باید دست بجنبانید و هر چه سریع‌تر برای رزرو هتل های گرگان اقدام کنید.

جالب است بدانید بسیاری از هتل های گرگان در بلوار نهارخوران واقع شده‌اند. در حقیقت این شهر دارای بهترین هتل های لوکس ۴ ستاره بوده که اغلب آن‌ها در منطقه نهارخوران به چشم می‌خورند. اگر دوست دارید هتل های گرگان را بیشتر بشناسید و با بهترین آن‌ها آشنا شوید، در ادامه این مطلب همراه ما بمانید.

هتل بوتانیک گرگان

آلت: نمای بیرون هتل زیبای بوتانیک گرگان

اگر در مورد هتل های لوکس گرگان کمی پرس و جو کنید، حتماً نام هتل بوتانیک گرگان را در میان آن‌ها می‌شنوید. این هتل زیبا و مجلل در مجاورت باغی وسیع با معماری بی‌نظیر ساخته شده است. هتلی که بیشتر شبیه قصری رویایی‌ست که در یک باغ ۴ هکتاری قرار دارد. هتل 4 ستاره بوتانیک گرگان در سال ۱۳۹۳ افتتاح گردید و با معماری متفاوت و مجللش بیشتر میهمانان این شهر را به سمت خود کشانده است.

این هتل زیبا در ساختمانی با ۴ طبقه مثبت و ۲ طبقه منفی است که ۷۵ واحد اقامتی را در خود جای داده است. این واحدهای اقامتی آنقدر راحت هستند که احساس می‌کنید در خانه خود نشسته‌اید. اتاق و سوئیت‌های مدرن هتل بوتانیک دارای مبلمان شیک، یخچال، اینترنت رایگان، سرویس تهویه مطبوع، صندوق امانات، میز، کمد لباس، چای ‌ساز، لوازم بهداشتی، دوش، وان و حمام هستند. از جمله این واحدهای اقامتی می‌توان به اتاق یک تخته، اتاق ۲ تخته، اتاق ۲ تخته توئین، اتاق کوئین و اتاق سه نفره اشاره نمود.

اگر هتل بوتانیک گرگان را برای اقامت انتخاب کردید حتماً به سونا، جکوزی و استخر زیبای این هتل سر بزنید. استخر هتل بوتانیک به صورت مجزا برای بانوان و آقایان تدارک دیده شده است. ناگفته نماند که هتل بوتانیک دارای پارکینگ رایگان با ظرفیت ۴۰۰ خودرو است. همچنین یک باشگاه بدنسازی با مجهزترین و بروزترین وسایل ورزشی دارد. از دیگر خدمات مطلوب این هتل مجلل و زیبا سالن‌های ماساژ و اسپا است.

از قلم نیفتد که هتل بوتانیک دارای امکاناتی مانند: زمین تنیس، تاکسی سرویس، خدمات باربری، اتاق چمدان، نمازخانه، خدمات خانه داری، آرایشگاه زنانه، کافی شاپ و رستوران است. در رستوران هتل بوتانیک می‌توانید انواع غذای دلچسب و بی‌نظیر را سفارش دهید. این رستوران فضایی کاملاً مدرن و شیک داشته و انواع غذاهای ایتالیایی، فرنگی، بین‌المللی و ایرانی را سرو می‌کند. ظرفیت این رستوران ۳۰۰ نفر بوده و در طبقه همکف قرار دارد.

لازم به ذکر است که بدانید هتل بوتانیک دارای کافی شاپی در لابی بوده که ظرفیت آن ۱۵۰ نفر است. در این فضا می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسر، کیک و... را سفارش دهید. باید بدانید هتل بوتانیک به جاذبه‌های شهر گرگان نیز نزدیک است که نظیر آن‌ها کاخ موزه گرگان، تپه قلعه خندان، برج گرگان، پارک شهر، مسجد جامع، موزه صنایع دستی و تپه هزارپیچ است. همچنین برای رسیدن به نهارخوران و النگدره فقط ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارید.

هتل شهاب گرگان

آلت: اتاق 2 تخته هتل شهاب گرگان

یکی از بهترین هتل های گرگان که در خیابان نهارخوران قرار گرفته، هتل شهاب است. این هتل زیبا در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. هتل شهاب جزو هتل های لوکس گرگان بوده و دارای ۴ طبقه است. این هتل مدرن، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از جنگل‌های نهارخوران و النگدره دارد. همان‌طور که می‌دانید این منطقه بسیار خوش آب و هواست؛ پس خودتان را برای یک پیاده‌روی جانانه آماده کنید.

هتل شهاب گرگان دارای ۴۳ واحد اقامتی زیبا و لوکس است. این اتاق‌ها و سوئیت‌ها شامل اتاق دو تخته، سوئیت دو نفره، اتاق سه تخته معمولی، سوئیت رویال دو خوابه چهار نفره و اتاق سه تخته ویژه است. اکثر این اتاق‌ها چشم‌اندازی رویایی به جنگل‌ها و کوه‌های اطراف دارند. از امکانات و تجهیزات قابل قبولی که در این سوئیت‌ها و اتاق‌ها موجود است می‌توان به حمام، اینترنت، چای ساز، مبلمان شیک، دراور، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، دمپایی، بالکن، تلویزیون و یخچال اشاره نمود.

هیچ نگرانی از بابت کثیف شدن لباس‌های خود نیز نداشته باشید؛ چون این هتل زیبا و مجلل دارای لاندری و خشکشویی بوده که از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب در خدمت میهمانان عزیز است. همچنین باید بدانید که هتل شهاب گرگان دارای پارکینگی با ظرفیت ۵۰ خودرو برای میهمانان عزیز است. از دیگر امکانات هتل شهاب می‌توان به اینترنت رایگان، روزنامه، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و تلویزیون اشاره نمود. همچنین این هتل دارای شبکه پخش فیلم، خدمات خانه داری، آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، خدمات باربری، نمازخانه و پذیرش ۲۴ ساعته است.

هتل ۴ ستاره شهاب دارای رستوران نیز هست. رستوران این هتل در طبقه همکف قرار گرفته و غذاهای با کیفیت و خوشمزه‌ای را به میهمانان ارائه می‌دهد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را به همراه سالادهای خوشمزه سفارش دهید و نوش جان کنید. همچنین می‌توانید به کافی شاپ هتل شهاب رفته و انواع میان وعده‌های سرد و گرم، کیک‌های خوشمزه و انواع دسرها را سفارش دهید.

این هتل جذاب در بلوار نهارخوران و در فاصله ۱۰۰ متری از کلانتری قرار گرفته است. با اقامت در این هتل در کمتر از ۱۵ دقیقه می‌توانید به مرکز شهر برسید. علاوه بر این هتل شهاب به جاذبه‌های شهر گرگان مانند کاخ موزه، روستای زیارت، تپه قلعه خندان، پارک جنگلی النگدره، برج گرگان، موزه صنایع دستی، مسجد جامع و تپه هزارپیچ نیز اشراف دارد.

هتل جهانگردی نهارخوران گرگان

آلت: سوییت های هتل جهانگردی نهارخوران گرگان

برای رزرو هتل در گرگان یکی از بهترین هتل‌ ها، هتل جهانگردی نهارخوران است. این هتل از سال ۱۳۶۰ میزبان گردشگران ایرانی و خارجی بوده است. هتلی که در یک طبقه ساخته شده و در کل ۶۷ واحد اقامتی را در برمی‌گیرد. ناگفته نماند هتل جهانگردی گرگان در سال ۱۳۸۹ به‌طورکلی بازسازی گردید. محبوبیت هتل جهانگردی نهارخوران به دلیل قرارگیری در موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده عالی و دسترسی بسیار ساده به اماکن گردشگری این شهر است.

از طرفی نسبت به قیمت هتل در گرگان، هزینه کمتری روی دستتان می‌گذارد. هتل جهانگردی نهارخوران در فاصله ۷ کیلومتری از پارک جنگلی النگدره قرار گرفته که این مزیتی عالی برای این هتل محسوب می‌شود. همچنین فاصله هتل جهانگردی تا روستای توریستی زیارت، فقط ۲ و نیم کیلومتر است.

از جمله واحدهای اقامتی هتل جهانگردی گرگان می‌توان به اتاق دو تخته، اتاق ۲ تخته توئین، اتاق یک خوابه دو تخته، سوئیت دو خوابه چهار تخته، کلبه سوئیت دو خوابه برای چهار نفر، کلبه دو تخته و کلبه یک خوابه سه تخته اشاره نمود. از امکاناتی که در واحدهای اقامتی این هتل زیبا می‌بینید روم سرویس، مبل، میز و تلویزیون است. از طرفی هتل جهانگردی دارای پارکینگ اختصاصی، فضای سبز، نمازخانه، لابی و رستوران است.

حرف پایانی

حیف است که به گرگان بروید و اقامتگاه خوبی نداشته باشید! حالا که بهترین هتل های گرگان در خیابان نهارخوران را شناختید، بهتر است به دنبال رزرو آنلاین این هتل ها باشید. یکی از بهترین مراجع برای رزرو آنلاین هتل های گرگان و اطلاع از قیمت هتل های گرگان، وب سایت ایران هتل آنلاین است.

 

متا: هتل بوتانیک، هتل شهاب و هتل جهانگردی جزو بهترین هتل های خیابان نهارخوران گرگان هستند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید