Performancing Metrics

انصارلله یمن: آماده ایم از روسیه گندم بخریم و پولش را به روبل بدهیم | اتاق خبر
کد خبر: 451971
تاریخ انتشار: 11 فروردین 1401 - 14:35
محمد علی الحوثی، عضو ارشد شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن، در توییتی نوشت: روسیه مدتی پیش پیشنهاد کمک گندم به یمن را ارائه کرد، بنابراین به برادران در وزارت خارجه می‌گوییم برای خرید گندم و مشتقات نفتی روسیه اقدام کنند.

به گزارش اتاق خبر، منابع خبری گزارش دادند، پس از آنکه روسیه پیشنهاد ارسال گندم به یمن را داد، جنبش انصارلله یمن،‌ تمایل خود را برای خرید گندم و مشتقات نفتی از روسیه به روبل را به این کشور اعلام کرده است.

به گزارش روسیا الیوم، محمد علی الحوثی، عضو ارشد شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن، در توییتی نوشت: روسیه مدتی پیش پیشنهاد کمک گندم به یمن را ارائه کرد، بنابراین به برادران در وزارت خارجه می‌گوییم برای خرید گندم و مشتقات نفتی روسیه اقدام کنند.

وی افزود که در راستای تقویت ارتباط یمن با روسیه، این جنبش تمایل دارد تجارت خود با این کشور را از طریق روبل روسیه انجام دهد.

بازار گندم از زمان آغاز جنگ روسیه و اوکراین در ۲۴ فوریه دچار آشفتگی شده است، زیرا این دو کشور صادرکنندگان عمده گندم و غلات هستند.

به صورتی که قیمت گندم در معاملات روز چهارشنبه ۳۰ مارس در سطح جهانی ۱.۰۶۰ درصد افزایش یافت و قیمت بوشل( معیار اندازه‌گیری وزنی آمریکایی) در بورس شیکاگو به ۱.۰۲۹ سنت رسید.

بازارهای غلات نیز به طور کلی شاهد وضعیتی از نوسانات و بی ثباتی هستند که ناشی از نگرانی از کمبود عرضه در بازارهای جهانی است.

ایسنا

 
 
 
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید