Performancing Metrics

قانون جذب چیست؟ | اتاق خبر
کد خبر: 454019
تاریخ انتشار: 23 مرداد 1401 - 19:24
قانون جذی پایه ای ترین و ازلی ترین قانونیست که خداوند در جهان قرار داده است.

به گزارش اتاق خبر، این قانون مخصوص انسان هاست. زیرا تنها انسان ها هستند که از موهبت ذهنی قدرتمند برخوردارند. طبق این قانون هر چیزی هم جنس خود را جذب می کند. البته این گفته به این معنی نیست که فلز فلز و چوب چوب را جذب میکند. بلکه منظور از جنس، ساختار درونی هر چیز که از انرژی ساخته شده است. پس بهتر است اینگونه بگوییم که در این جهان هر چیزی، به سمت پدیده هم جنس خود از لحاظ سطح انرژی جذب می شود.

اما برای اینکه نقش انسان در این قانون را بهتر درک کنید، انسان را به یک آفتاب پرست تشبیه می کنم. آفتاب پرست هنگامی که در کنار اجسام با رنگ های مختلف قرار میگیرد، تغییر رنگ می دهد و هم رنگ با آنها می شود. انسان نیز با بودن با افراد و گروه های مختلف که طرز فکر یکسانی دارند، هم رنگ با آنها می شود و فرکانس هایی که به جهان ارسال می کند از همان جنس می شود. پس محیط و افرادی که با آنها ارتباط برقرار می کنیم، می توانند نقش تعیین کننده ای در سطح زندگی ما داشته باشند. اگر بیشتر وقت خود را با افراد موفق بگذرانیم، در درون ما نیز شخصیت یک فرد موفق شکل می گیرد و برعکس اگر وقت خود را با افراد شکست خورده و ضعیف بگذرانیم،ما نیز در زندگی شکست خورده و ضعیف خواهیم بود.

قانون جذب چگونه کار می کند

اگرهر فرد مدتی ذهن خود را معطوف و متمرکز بر موضوعی خاص کند، ناخودآگاه و بدون اینکه خود او منوجه شود، فرکانس هایی از همان جنس را به جهان ارسال می کند. کائنات این فرکانس ها را دریافت کرده و پاسخی هماهنگ با فرکانس های دریافتی را به سوی منبع ارسال کننده (شخص) می فرستد.

وقتی مدام بر روی بیماری های جدید تمرکز کنیم، پس از مدتی به یک فرد بیمار که به بیماری های ناشناخته مبتلا می شود تبدیل می شویم. اگر تمرکز ما بر روی کارآفرینی و ایجاد کسب و کارهای پولساز باشد، پس از مدتی به فردی موفق تبدیل می شویم که مدام فرصت های پولساز را به سوی خود جذب می کند. حال بیایید ببینیم که چگونه با استفاده از قانون جذب می وتوانیم ثروتمند شویم.

قانون جذب ثروت

ثروت تنها به معنی پول نیست. هر آنچه امروز داریم و از داشتن آنها حال خوبی داریم که اگر نبودند به دردسر می افتادیم، ثروت هستند. داشتن سقفی بالای سر، علمو دانشی که با آن کسب درامد می کنیم، همسر و فرزندی که از بودن در کنارشان حالمان خوب است، لباسی که می پوشیم، بدن سالمی که قدرتمند است و به ما توان راه رفتن و حرف زدن می دهند همگی ثروت هستند. ثروت در زندگی ما به صورت طبیعب جریان دارد ما با قانون جذب می توانیم جذب ثروت را به زندگیمان فزونی ببخشیم یا سرعت ورود آنها را افزایش دهیم.

هدفگذاری برای ثروتمند شدن

قبل از انجام هر اقدامی در جهت ثروتمندشدن، لازم است هدفی مشخص برای خود تعیین کنیم. ابتدا مشخص کنید در طول یک سال قرار است به چه میزان درآمد و سطح رفاه برسید.

باورسازی برای کسب ثروت

پس از گام نخست، باید برای هدفی که تعیین کرده اید باورهای مناسب را در ذهنتان ایجاد کنید. بدین منظور بهترین تمرین، مصاحبه با افراد موفق و کارآفرینان است. در طول هفته زمانی را برای صحبت با افراد موفق اختصاص بدهید. سعی کنید در این گفت و گو تنها در مورد باورهای ذهنی این افراد موفق صحبت کنید. زیرا افراد موفق بیشتر تمایل دارند تا داستان شکست ها و موفقیت های خود را تعریف کنند در حالی که انچه برای ما مهم است، تنها باورهاییست که آنها را در این مسیر به پیروزی رسانده است.

طبق آنچه در بالا نیز اشاره کردیم، ثروت به صورت طبیعی در زندگی همه مردمان جریان دارد مگر اینکه با ذهنمان و باورهای منفی جلو ورود آنها را بگیریم. ثروت مانند باران است. وقتی میبارد همه جا را سیراب میکند. اما باورهای غلط مانند این است که در زیر باران چتری روی سرمان بگیریم و گله کنیم که چرا از باران بی نسیب هستیم.

بدون داشتن یک برنامه ریزی صحیح ذهنی، شروع کردن هر کاری با شکست مواجه خواهد شد و هدر رفت زمان، انرژی و هزینه را در پی خواهد داشت. وقتی باور دارید که پول نیست، کار نیست، درآمد خوب به سختی به دست می آید، هر چقدر برای کسب درآمد و راه اندازی کسب و کار تلاش کنیم، چون در مدار کمبود ثروت هستیم، چیزی به دست نمی آوریم.

باور فراوانی

اولین باوری که برای ورود بیشتر ثروت به زندگیمان ضروریست در ذهن پرورش دهیم، باور فراوانی است.باور به اینکه ثروت بی پایان است و لحظه به لحظه بر میزان ثروت جهان افزوده می شود.

این باور مهم ترین باور برای جذب بیشتر پول و ثروت به هر شکلی است. هرچه بتوانیم فراوانی و افزایش نعمت در جهان را بیشتر مشاهده و درک کنیم، بیشتر می توانیم آن را به زندگیمان جذب کنیم.

برای تمرین فراوانی و پرورش این باور در ذهن می توانید بازی فراوانی استرهیکس را نیز روزانه انجام بدهید. این بازی کمک می کند جریان فراوانی در جهان را درک کرده و روزانه بر روی آن تمرکز کنید. هرچه بهتر بتوانید این بازی را انجام دهید، جریان بیشتری از ثروت به زندگی شما جذب می شود.

باور لیاقت

باور لیاقت دومین باور برای ثروتمند شدن و به طور کلی موفقیت در تمام جنبه های زندگیست. تا زمانی که شما از درون احساس لیاقت برای ثروتمند بودن نداشته باشید، ثروت به سمت شما نمی آید. به باور به این معنیست که تا زمانی که خود را لایق درآمدهای بالاتر ندانید، کائنات برای ورود درامدهای بیشتر به زندگی شما اقدامی نمی کند. پس قبل از کسب درآمد بیشتر، باید به صورت ذهنی خود را مستحق دریافت درآمد های خوب بدانید و معتقد باشید که درآمد بالاتر و زندگی در رفاه کامل حق الهی هر انسانیست و خواسته شما کاملا در جهت حرکت و رشد جهان قرار دارد.

حرکت به سوی ثروتمند شدن

هنگامی که هدفی تعیین کردید و باورسازی را آغاز کردید، کم کم فرصت های ثروت آفرین سر راه شما سبز می شوند. اما مهم است که بدانید، فرصت ها خود به خود به بار نمی نشینند. بلکه این شما هستید که باید در جهت استفاده از این فرصت ها حرکت کنید. وقتی ذهنیت فرد ثروتمندی داشته باشید، فرصت ها روز به روز در زندگی شما افزایش پیدا می کند و کافیست هوشمندانه اقدامات لازم را برای استفاده از این فرصت ها به کار ببندید.

انجام همزمان تمرینات ذهنی و باورسازی برای ثروتمند شدن به همراه استفاده از فرصت ها، در عرض مدت کوتاهی، شما را به یک مغناطیس بزرگ ثروت و نعمت تبدیل می کند.

جمع بندی:

قانون جذب یک چاقوی دو لبه است. هم میتوان از آن برای رشد و پیشرفت استفاده کرد و هم می توان با آن به خود آسیب برسانیم. اما ما میخواهیم به صورت هدفمند از آن در جهت ثروتمند شدن و رشد مالی استفاده کنیم. روزانه تمرکز بر موارد مثبت و انتقال ورودی های مثبت به ذهن مانند گفت و گو با افراد ثروتمند و کارآفرینان، سبب می شود همه روزه ارتعاش شما در جهت مثبت افزایش یابد و در ظرف مدت کوتاهی بتوانید به یک فرد متمول و ثروتمند تبدیل شوید.

منبع: گروه تحقیقاتی یکشو

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید