Performancing Metrics

کیف پول اختصاصی رمزارزی تلگرام به زودی راه اندازی خواهد شد | اتاق خبر
کد خبر: 454982
تاریخ انتشار: 13 آذر 1401 - 10:32
پاول دوروف موسس و مدیرعامل پیام رسان تلگرام که از پیشروترین پیام رسان ها در زمینه رمزارزها محسوب می شود، از راه اندازی کیف پول اختصاصی رمزارزی برای کاربران این پیام رسان خبر داد.

به گزارش  اتاق خبر به نقل از بازار؛ پاول دوروف موسس و مدیرعامل پیام رسان تلگرام که از پیشروترین پیام رسان ها در زمینه رمزارزها محسوب می شود، از راه اندازی امکانات جدید مربوط به اقتصاد دیجیتال و سیستم مالی غیر متمرکز بر روی اپلیکیشن تلگرام خبر داد.

بر اساس این گزارش، دوروف شاخص ترین این ابزارها را کیف پول اختصاصی تلگرام برای کاربران خود دانست که درست مانند سایر کیف پول های رمزارزی، کاربران می توانند از آن برای نگهداری، دریافت و پرداخت رمزارزی استفاده نمایند.

وی با انتشار یک پست تلگرامی در کانال رسمی خود، ضمن ستایش از سیستم مالی غیرمتمرکز و دارایی های رمزارزی، مشکل ایجاد شده در پس سقوط صرافی FTX یا پروژه هایی مانند ترا را سوء استفاده افراد معدود و انحصارگرایی آنها در صنعت رمزارزها دانسته و خواستار اصلاح آن شد.

مدیرعامل تلگرام بدون اشاره به تجربه ناموفق و روسایی بلاکچین تلگرام به نام تن (TON) که در سال ۲۰۲۱ به دلیل فروش اطلاعات پروفایل کاربران این پیام رسان به قیمت ۵۰ میلیون دلار، توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا غیرقانونی اعلام شد، گفت که تلگرام قصد دارد کیف پول اختصاصی خود را راه اندازی کرده و آن را توسعه دهد.

وی در عین حال اشاره ای نکرد که آیا این کیف پول قرار است بر روی همان بلاکچین TON راه اندازی شده و یا مسیری متفاوت را در پیش خواهد گرفت.

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید