Performancing Metrics

آشنایی با مکمل‌ها | اتاق خبر
کد خبر: 456439
تاریخ انتشار: 9 فروردین 1402 - 11:53
استفاده از تقویت‌کننده‌ها یا مکمل‌ ورزشی می‌تواند انتخابی عالی جهت بهبود میزان فعالیت شما در زمان انجام تمرینات مختلف باشد...

استفاده از تقویت‌کننده‌ها یا مکمل‌ ورزشی می‌تواند انتخابی عالی جهت بهبود میزان فعالیت شما در زمان انجام تمرینات مختلف باشد. امروز کاربران می‌‌توانند انواع مختلفی از این مواد تقویت‌کننده را به‌راحتی در بازار تهیه کنند. انتخاب محصولات مناسب در این زمینه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ زیرا در صورت خریداری محصولات نامناسب نه‌تنها به نتیجه خوبی دست پیدا نمی‌کنید، بلکه احتمال مشاهده عوارض خاصی در بدن شما نیز وجود دارد؛ بنابراین دقت و توجه بالا در این زمینه ضرورت دارد.

یکی از بهترین روش‌های ممکن جهت انتخاب کردن محصولات مناسب، ‌ شناخت کامل انواع مختلف چنین کالاهایی است. در این متن قصد داریم به بررسی مهم‌ترین انواع تقویت‌کننده‌های ورزشی بپردازیم تا بتوانید برترین محصولات متناسب با نیازهای خود را خریداری کنید.

این محصولات باید با نیاز شما همخوانی داشته باشد.

گینرها

گینرها را می‌توان از جمله محبوب‌ترین انواع مکمل موجود در بازار دانست که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده‌اند. این محصولات دارای میزان بسیار بالایی از کربوهیدرات‌های مناسب برای بدن شما هستند. در واقع می‌توان از این محصولات جهت تأمین کامل میزان کربوهیدرات موردنیاز بدن استفاده کرد. علاوه بر کربوهیدرات، مقدار بالایی پروتئین نیز در گینرها وجود دارد؛ بنابراین می‌توان گفت با مصرف این محصولات به دو هدف اصلی جهت تسریع روند بدنسازی خود دست پیدا می‌کنید.

گینرها هم پروتئین و هم کربوهیدرات موردنیاز بدن شما را به‌راحتی تأمین می‌کنند. کارشناسان توصیه می‌کنند جهت کسب بهترین نتیجه ممکن از گینرها به همراه تقویت‌کننده‌های کراتینی استفاده شود. ترکیب این محصول در کنار هم یک انتخاب عالی برای افرادی محسوب می‌شود که به دنبال افزایش وزن خود هستند. در واقع نام این محصولات نیز به همین دلیل بر روی آن‌ها گذاشته شده است؛ زیرا کلمه گینر (gainer) در زبان انگلیسی به معنای ماده‌ای جهت افزایش وزن است.

چنین محصولاتی قیمت متفاوتی دارند.

 

 

محصولات مخصوص ریکاوری

ریکاوری کردن برای بسیاری از ورزشکاران یک امر اساسی به شمار می‌آيد. هنگام انجام تمرینات بسیار دشوار ورزشی مقداری از عضلات شما دچار آسیب‌دیدگی‌های بسیار جزئی می‌شوند. در صورت عدم انجام ریکاوری، همین آسیب‌دیدگی‌های کوچک موجب ایجاد مشکلات فراوانی برای شما خواهند شد؛ به همین دلیل بهره‌گیری از مکمل‌ مخصوص ریکاوری جهت حفظ کردن حجم عضلات یک امر کاملاً ضروری محسوب می‌شود.

شایان‌ذکر است استفاده کردن از این محصولات پس از تمرین منجر به کاهش بسیار مناسب خستگی ناشی از انجام فعالیت‌های ورزشی خواهد شد. حال شاید این پرسش برای شما به وجود آيد درون محصولات مختص به ریکاوری دقیقاً چه موادی قرار گرفته است؟ برای پاسخ به این پرسش باید گفت چنین محصولاتی دارای پروتئین‌های زودهضم هستند. این پروتئین‌ها با سرعت بسیار بالایی در بدن شما جذب می‌شوند و در نتیجه فرایند ریکاوری به‌خوبی انجام می‌گیرد.

علاوه بر پروتئین می‌توان مقداری کربوهیدرات را نیز در این محصولات مشاهده کرد. البته میزان کربوهیدرات موجود در این ترکیبات به‌اندازه گینرها نیست؛ زیرا هدف اصلی از به‌کارگیری این محصولات عضله‌سازی نبوده و آن‌ها تنها برای بهبود آسیب‌دیدگی‌های ناشی از تمرینات ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چربی‌سوزها

مورد دیگری از انواع مکمل‌، ‌ چربی‌سوزها به شمار می‌آيند. روند عملکردی این محصولات به طور کامل با مواردی همچون گینرها و ترکیبات مخصوص ریکاوری متفاوت است. چنین محصولاتی انتخاب مناسب برای افرادی به شمار می‌آیند که قصد دارند در مدت نسبتاً کوتاهی وزن بدن خود را کاهش دهند. عملکرد اصلی این محصولات رابطه مستقیمی با افزایش میزان متابولیسم در بدن دارد.

همان‌طور که می‌دانید اگر میزان متابولیسم در بدن افزایش یابد، ‌ سوخت‌وساز کلی موادی همچون چربی‌های زائد نیز بیش‌تر خواهد شد. این بدان معناست که کاربر می‌تواند انتظار کاهش وزن سریعی را داشته باشد. البته، باید به این نکته اشاره کنیم که برخی از این محصولات موجب کاهش سطح هورمون کورتیزول می‌شوند. کم‌تر شدن سطح این هورمون منجر به بیش‌تر شدن میزان حرارت بدن و در نتیجه سوخت مقدار بیش‌تری از چربی‌های غیرضروری می‌شود.

بنابراین، اگر در بین افرادی قرار می‌گیرید که به دنبال استفاده از تقویت‌کننده‌ها جهت کاهش وزن خود هستند، باید حتماً‌ از بین کالاهای مختلف به سراغ این محصولات بروید. شایان‌ذکر است در ترکیبات مخصوص این نوع مکمل خارجی هیچ‌گونه ماده مضر و غیرطبیعی خاصی وجود ندارد و در نتیجه کاملاً‌ سالم هستند.

حتماً به سراغ خرید محصولات اصل بروید

 

قیمت انواع مختلف

بسیار از کاربران همواره در زمینه قیمت انواع مکمل کنجکاو هستند. به‌طورکلی باید گفت قیمت این تقویت‌کننده‌ها به موارد مختلفی بستگی دارد. در واقع نمی‌توان تنها یک فاکتور خاص را در این زمینه برشمرد و تنها آن را به‌عنوان مهم‌ترین عامل جهت قیمت‌گذاری چنین محصولاتی معرفی کرد. از جمله مهم‌ترین عوامل موجود جهت تعیین قیمت انواع مختلف این محصولات باید به خارجی یا داخلی بودن مکمل مدنظر اشاره کرد. قیمت مکمل‌ خارجی در حال حاضر نسبت به مدل‌های ایرانی بیش‌تر است.

دلیل این امر را می‌توان به مواردی همچون افزایش قیمت ارز ارتباط داد. البته، ‌ پایین‌تر بودن قیمت محصولات داخلی به معنای بی‌کیفیت بودن این کالاها نیست. عاملی دیگری که روی قیمت مکمل‌ اثر می‌گذارد، وزن کلی بسته‌بندی محصول است. به طبع اگر به سراغ محصولاتی با اندازه و حجم بالاتر بروید، باید هزینه بیش‌تری نیز پرداخت کنید.

درهرصورت توصیه می‌شود در زمینه انتخاب حجم محصول نیز حتماً نیازهای خود را در نظر داشته باشید. روشی عالی جهت تهیه انواع مکمل خارجی با بهترین قیمت ممکن، خریداری این محصولات از مجموعه‌های معتبری همچون مکمل پلاس است. مکمل پلاس همواره تلاش کرده است  تا انواع محصولات خارجی را با بهترین قیمت ممکن در اختیار کاربران عزیز خود قرار دهد.

امکان خرید انواع مکمل وجود دارد.

 

 

سخن پایانی

امروزه بهره‌گیری از محصولات تقویت‌کننده با اهداف مختلف رواج یافته است. این محصولات به دلیل داشتن ترکیبات بسیار مناسب گزینه‌ای فوق‌العاده جهت افزایش انرژی و توان شما در زمان انجام تمرینات ورزشی به شمار می‌آيند و می‌توان به‌راحتی از آن‌ها استفاده کرد.

خرید یک مکمل مناسب باید باتوجه‌به نیازهای بدن شما صورت بگیرد. از جمله محبوب‌ترین محصولات موجود در این زمینه باید به مواردی همچون تقویت‌کننده‌های مخصوص چربی‌سوزی، گینرها و مواد مخصوص ریکاوری اشاره کرد. درصورتی‌که نیاز به خرید هر یک از این موارد دارید، تنها کافی است تا با کارشناسان مکمل پلاس تماس بگیرید. مفتخر هستیم شما کاربران عزیز را در این زمینه یاری کنیم.

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید