Performancing Metrics

آخرین قیمت خودرو (۱۵ اسفند ۱۴۰۲) / سقوط ۹۵ میلیونی این مدل خارجی! | اتاق خبر
کد خبر: 460107
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1402 - 11:51
قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ روند ثابتی ندارد. از یک سو افت‌وخیز نرخ ارز باعث نوسانات قیمتی در بازار خودرو می‌شود و از سوی دیگر نزدیکی بازار شب عید می‌تواند روی نرخ خودرو تأثیرگذار باشد.

 به گزارش اتاق خبر به نقل از روزگار خودرو :قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه، ۱۵ اسفند ۱۴۰۲، روند باثباتی ندارد. البته تعداد خودروهایی که با افزایش نرخ چند میلیون تومانی نسبت به روز گذشته مواجه شدند، بسیار بیشتر از خودروهای بدون تغییر یا کاهش‌یافته هستند.

 

در این بین، صعود دوباره نرخ دلار به کانال جدید در بازار آزاد طی روز گذشته یکی از محرک‌های رشد قیمت در برخی از محصولات بازار به شمار می‌آید.

 

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، نرخ خودرو امروز روند یکسانی را تجربه نمی‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودرو امروز در بازار داخلی روند یکسانی ندارد و با افت‌وخیز جزئی همراه است.

کوییک دنده‌ای R از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته، اما امروز با افت پنج میلیون تومانی روی نرخ ۴۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که طی هفته‌های گذشته کانال ۷۰۰ میلیون تومان را شکست داد، امروز سه میلیون تومان گران‌تر شده و با ۷۲۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس با موتور XU۷P یکی از سدان‌های داخلی بازار با بیشترین رشد نرخ در روز جاری است که ۱۱ میلیون تومان گران‌تر شده و به نرخ ۶۵۵ میلیون تومان رسیده است.

تارا دنده‌ای V۱ یکی از سدان‌های رده بالای ایران خودرو به شمار می‌رود که حدود هفت میلیون تومان افت نرخ دارد و با ۸۴۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

3

مطالب

نظرات
ADS
ADS
پربازدید