Performancing Metrics

پیکر شهید مصطفوی خلبان بالگرد رئیس‌جمهور به خاک سپرده شد | اتاق خبر
کد خبر: 460280
تاریخ انتشار: 3 خرداد 1403 - 21:55
پیکر مطهر شهید امیر خلبان سیدطاهر مصطفوی از شهدای سانحه بالگرد رئیس جمهور، در بهشت زهرا تهران آرام گرفت.

 

به گزارش اتاق خبر به نقل از تسنیم، پیکر مطهر شهید امیر خلبان سیدطاهر مصطفوی از شهدای سانحه بالگرد رئیس جمهور، ظهر امروز پنجشنبه در قطعۀ 27 بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شد.

امیر سرتیپ دوم خلبان سید طاهر مصطفوی خلبان اصلی پرواز رئیس‌جمهور با تخصص خلبانی بالگرد 214 با 2000 ساعت پرواز و یگان خدمتی وی نیز آشیانه جمهوری اسلامی ایران بود.

وی 20 شهریور 1348 در شهرستان گنبد کاووس در استان گلستان چشم به جهان گشود و از این شهید عزیز دو دختر و یک پسر به یادگار مانده است.

به گزارش تسنیم، یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 بالگرد حامل رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش که برای بازدید از سد خدا آفرین و افتتاح چندین طرح ملی و استانی به آذربایجان شرقی رفته بودند، به علت شرایط نامساعد آب و هوایی، دچار سانحه شد و تمام سرنشینان بالگرد به شهادت رسیدند.

در این سانحه هوایی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهان او از جمله امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایحان شرقی و امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی و همچنین سردار سید محمدمهدی موسوی، فرمانده یگان حفاظت نهاد ریاست‌جمهوری و امیر خلبان سیدطاهر مصطفوی، امیر خلبان محسن دریانوش و سرهنگ فنی بهروز قدیمی به شهادت رسیدند.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید