Performancing Metrics

روز ۲۳۱ طوفان‌الاقصی| قطع کامل برق در بیمارستان شهداءالاقصی | اتاق خبر
کد خبر: 460291
تاریخ انتشار: 4 خرداد 1403 - 11:45
در حالی ۲۳۱ روز از جنگ در غزه می‌گذرد که اشغالگران همزمان با ادامه حملات علیه زنان و کودکان، مانع ورود کمک‌های بشردوستانه از جمله سوخت می‌شوند، جنایتی که می‌تواند منجر به فاجعه‌ای دیگر در غزه شود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از تسنیم، 231 روز از جنگ در غزه می‌گذرد، غزه‌ای که با کمترین امکانات مقابل ارتشی تا بن دندان مسلح ایستاده و اشغالگران را به بن بست کشانده است؛ شرایطی که منجر شده است تا ارتش اشغالگر بی هدف به بمباران خانه‌های مسکونی و محل اسکان آوارگان روی آورده و ورود کمک‌ها به غزه را بیش از گذشته محدود کند.

همزمان در حالی که انتظار می‌رود دیوان دادگستری بین‌المللی امروز رأی خود را  به درخواست آفریقای جنوبی در خصوص لزوم توقف جنگ در غزه صادر کند، بیمارستان شهداء الاقصی از قطع کامل برق در پی تمام شدن سوخت خبر داد و آن را به منزله «حکم اعدام» برای 1200 بیمار و زخمی عنوان کرد.

در شهر رفح نیز ارتش اشغالگر به توسعه عملیات زمینی در مناطق مسکونی ادامه می‌دهد و همچنان گذرگاه رفح به عنوان تنها مسیر تنفسی غزه در اشغال ارتش اسرائیل و تعطیل است.

در بخش تحولات سیاسی نیز دفتر بنیامین نتانیاهو خبر داد که کابینه جنگ از تیم مذاکره کننده اسرائیل خواسته است تا از طریق میانجی‌گران مذاکره با حماس را از سر بگیرد.

10:29- تقدیر الازهر از سه کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن فلسطین

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید