به گزارش اتاق خبر به نقل از فارس؛ در راستای تنوع بخشی به سبد تولید انرژی، توسعه انرژیهای تجدید پذیر در دستور کار قرار گرفته است.در این زمینه محسن طرزطلب معاون وزیر نیرو و رئیس ساتبا در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت انرژیهای تجدیدپذیر، گفت: طبق آخرین آماری که وجود دارد، ما از مرز ۵۲۰۰ مگاوات عبور کردهایم.به گفته طرزطلب، برنامهریزی شده تا آخر سال جاری، به رقم ۱۲ هزار مگاوات که در برنامه هفتم توسعه به عنوان هدف به آن اشاره شده بود، برسیم.وی گفت: برنامهریزیها همه در جهت این است که این ۱۲ هزار مگاوات انرژی تجدیدپذیر تا پایان سال محقق شود.
