Performancing Metrics

نشست مشترک دولت و مجلس احتمالا فردا برگزار می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 99590
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1394 - 10:53
اتاق نیوز - سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه غیرعلنی فردا (سه‌شنبه) مجلس برای استماع گزارش ظریف و صالحی از مذاکرات هسته‌ای لوزان خبر داد و همچنین
اتاق نیوز - سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه غیرعلنی فردا (سه‌شنبه) مجلس برای استماع گزارش ظریف و صالحی از مذاکرات هسته‌ای لوزان خبر داد و همچنین گفت که احتمالا نشست مشترک دولت و مجلس نیز فردا برگزار شود.
بهروز نعمتی  اظهار کرد: در جلسه امروز هیات رییسه مجلس مقرر شد فردا صبح در جلسه غیرعلنی میزبان آقایان ظریف و صالحی باشیم تا گزارش مذاکرات اخیر هسته‌ای در لوزان را به استحضار نمایندگان برسانند. وی افزود: همچنین احتمالا نشست مشترک دولت و مجلس فردا بعد از نماز مغرب و عشاء به میزبانی دولت برگزار خواهد شد و با توجه به تفاهم اخیر هسته‌ای احتمالا این مساله از محورهای این نشست خواهد بود. سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلات پانزده روزه نوروزی و تعطیلی جلسات علنی مجلس نیز گفت: بر این اساس مقرر شد مجلس چهار هفته کاری را در ابتدای سال داشته باشد. نعمتی با اشاره به برنامه‌ریزی هیات رییسه مجلس برای سال جدید و اولویت‌بندی‌ها در سال جدید هم افزود: مقرر شد قوانینی که روی آن کار شده مثل قانون اساسنامه شرکت ملی نفت و قوانین مختلف این‌چنینی اولویت‌بندی شود تا زودتر در دستور کار قرار گیرد و بخشی از مشکلات کشور حل شود.  
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید