Performancing Metrics

برنامه های واحد بازرسی اتاق اصناف ایران در سال 94 اعلام شد | اتاق خبر
کد خبر: 107296
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1394 - 13:07
اتاق نیوز - معاونت بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران برنامه های سه ماهه نخست سال 94 را اعلام کرد....

اتاق نیوز - معاونت بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران برنامه های سه ماهه نخست سال 94 را اعلام کرد.

حسین فرجی افزود: استانداردهای لازم به منظور تعیین تعداد بازرسان مورد نیاز شهرستان‌های کشور برای انجام بازرسی و نظارت واحدهای صنفی براساس شاخص هایی چون تعداد واحدهای صنفی- مساحت شهرستان- پراکندگی صنوف- بودجه اتاق اصناف و غیره.... انجام شده است .

وی تصریح کرد: دستورالعمل های لازم در مورد نحوه استخدام بازرسان واحدهای بازرسی و نظارت اتاقهای اصناف کشور و میزان حقوق و مزایای آن ها و سایر مسایل معیشتی و استخدامی آنان تهیه و تدوین شده است.

فرجی اظهار کرد: به منظور هماهنگی بیشتر بین اتاق اصناف ایران و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سازمان تعزیرات حکومتی در امور بازرسی و نظارت برگزاری گردهمایی یک روزه با حضور رؤسای اتاقهای اصناف و مدیران واحدهای بازرسی و نظارت مراکز استان ها، معاونان بازرسی و نظارت مراکز استان ها، معاونان بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها و مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعزیرات حکومتی برگزار می شود .

معاون واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت: پیگیری های لازم به منظور وصول وجوهی که در رابطه با تبصره 7 ماده 72 قانون نظام صنفی انجام گرفته و به اتاق اصناف ایران تخصیص می یابد و بین واحدهای بازرسی ونظارت استان ها توزیع می گردد، از دیگر برنامه های سه ماه نخست امسال واحد بازرسی است.

فرجی افزود: تهیه آمار و اطلاعات مربوط به بازرسی‌های در استان ها و همچنین تهیه گزارش های تحلیلی از آمار و اطلاعات بخشی دیگر از برنامه های بهار امسال است.

وی ادامه داد: همچنین تهیه آمار و اطلاعات هفتگی مربوط به نرخ 22 گروه کالایی در کشور به منظور بررسی وضعیت عرضه و تقاضای کالاهای مزبور و تهیه گزارش های تحلیلی برای ارائه به ستاد تنظیم بازار و مسئولان وزارت صنعت، معدن وتجارت از دیگر برنامه های سه ماه نخست سال جاری محسوب می شود.

فرجی افزود: اعزام کارشناسان به استانها به منظور ارزیابی عملکرد واحدهای بازرسی و نظارت استانها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: مشارکت با کارشناسان وزارت صنعت، معدن وتجارت در رابطه با تهیه و تنظیم اصلاحیه جدید قانون نظام صنفی و حضور مستمر در جلسات متشکله در دبیرخانه هیأت عالی نظارت به منظور تهیه و تنظیم آئین نامه های قانون نظام صنفی و همچنین پیگیری های لازم به منظور انعقاد تفاهم نامه با وزارت صنعت، معدن وتجارت و سازمانها و شرکت های وابسته به آن برای انجام برخی از فعالیت های مرتبط با تنظیم بازار و اخذ وجوه و توزیع آن بین واحدهای بازرسی ونظارت استان ها بخشی دیگر از برنامه های واحد بازرسی و نظارت را تشکیل می دهد. منبع: اتاق اصناف ایران
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید