Performancing Metrics

بورس به مدار صعودی برگشت | اتاق خبر
کد خبر: 460132
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1402 - 14:29
امروز (سه شنبه ۱۵ اسفند) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه، بیش از ۳۲ هزار واحد صعود کرد.

 به گزارش اتاق خبر به نقل از فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۳۲ هزار و ۶۳ واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۲۶ واحدی رسید و برای سومین بار در هفته جاری، صعودی شد.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۳ هزار و ۹۷۲ واحدی به عدد ۷۳۹ هزار و ۷۵۵ واحدی رسید.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۵ همت و ۳۵۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۴۴۲ هزار و ۷۲۹ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فولاد، شپنا، شبندر، شتران، تاپیکو، وغدیر و شپدیس بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۴۷ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۱۸۷ واحدی قرار گرفت و ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۱۶۳ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۲۵ هزار و ۷۸۸ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های بپاس، هرمز، آریا، فرز، شاوان و شگویا بیشترین تاثیر بر رشد و نماد آریان، بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل فرابورس ایران داشتند.

 
 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید