Performancing Metrics

چرا بهنوش بختیاری، مهراب قاسم خانی را در اینستاگرام بلاک کرد؟ | اتاق خبر
کد خبر: 151932
تاریخ انتشار: 16 مهر 1394 - 22:12

به گزارش از اتاق نیوز، خیلی سریع در فضای اینستاگرام این خبر پیچید که بهنوش بختیاری بازیگر پرخبر سینما، صفحه شخصی مهراب قاسم خانی نویسنده را مسدود Block کرده است، اما چرا؟

محراب قاسم خانی در پاسخ به  این سئوال که شما چرا با همین کار نداشتن و ... به اندازه یک سلبریتی فالوئر (طرفدار) دارید، یعنی حتی از یک هنرپیشه ای که مردم بیشتر می بینندش، تعداد فالوئرهایتان بیشتر است. پاسخ داده است؟

- من معمولا زود عضو این شبکه ها می شوم، چون اینترنت باز هستم. یعنی زمانی عضو فیسبوک شدم که هنوز هیچ کس فیسبوک را نمی شناخت. اینستاگرام را هم خیلی وقت است که دارم ولی فکر نمی کردم اینقدر فراگیر شود. چندین سال بود که فراگیر نبود. اولین پست من مال چند سال پیش است ولی الان یک سال است که اینطور فراگیر شده.

یعنی سال پیش همین موقع تعداد کسانی که من را فالو می کردند بعد از دو سال به سی چهل هزار نفر رسید. برای من ماجرا از آن سفر پرحاشیه برزیل شروع شد. من هنوز برنگشته بودم که تعداد فالوئرهایم به 100 هزار نفر رسید و یک ماه بعد هم 200 هزار نفر شدند و الان هم از 400 هزار نفر بالاتر هستند و نزدیک به روزی 1000 نفر به آن اضافه می شود. من اول که وارد شدم فکر می کردم مثل فیس بوک قرار است فامیل ها و دوست هایم باشند و عکس هایشان را ببینم. اگر پست های اولم را بخوانید شوخی ها و مسائل شخصی در آن زیاد است که قرار نبود عمومی باشد ولی یکباره از دستم در رفت.

اینستاگرام الان یک رسانه است.

- من فکر می کنم خیلی باید بیشتر جدی گرفته شود و به نظرم در یکسری پیج ها باید تبلیغ شود ولی مثلا صفحه بهنوش بختیاری که یک میلیون فالوئر دارد و هر پستش را اقلا صد هزار نفر می بینند به نظرم یک نفر باید پول بدهد آگهی اش را در صفحه بهنوش بختیاری بگذارد.

الان بهنوش بختیاری تبلیغات می کند.

- من نمی دانم، من را بلاک کرده و نمی توانم ببینم.

چرا؟

- در یک جریانی برایش سوءتفاهم پیش آمد و من را بلاک کرد.

در مورد همان داستان تعداد فالوئر و ...

- بله. من راستش واقعا خبر نداشتم. یک چیزی در مورد همین کار احمقانه فالوئر خریدن و ... نوشتم و خوابیدم و این داستان درست همان زمانی بود که ایشان و آقای تتلو در این مورد با هم درگیر شده بودند. روز بعد دیدم در کامنت ها اسم بهنوش بختیاری و تتلو تکرار می شود. به صفحه هایشان رفتم و دیدم ماجرا اینجوری است و فوری هم پست گذاشتم که اگر کسی به این دو نفر توهین کند بلاکش می کنم و بلاک هم کردم.

کلا خوب بلاک می کنید.

- من تقریبا روزی چهل پنجاه نفر را بلاک می کنم.

خیلی ها هم به این مورد انتقاد کردند.

- هیتلر هستم، اگر می توانستم می سوزاندمشان!

همان روحیه دست بزن و ... است؟

- مثل خانه ام است. شما از کسی خوش تان نمی آید راهش نمی دهید. چه معنی دارد کسی از شما خوشش نمی آید بیاید در خانه شما و به شما توهین کند؟

در چه صورت بلاک می کنی؟

- فقط اگر توهین کنند. هر انتقادی را می پذیرم و گاهی حتی جواب هم می دهم.

کامنت ها را می خوانی؟

- همیشه نه! ولی اگر بیکار باشم، حتما می خوانم. الان چون کار نمی کنم وقتش را دارم ولی توهین را حتما بلاک می کنم. مثلا یکی می آید می گوید متاسفم که کسی مثل شما در مملکت ما کار می کند و یک فحشی می دهد، بعد هم بلاک می کنی ناراحت می شود و می گوید جنبه انتقاد نداری! خب متاسفم، اینکه دیگر انتقاد نیست، من جنبه کنایه و توهین را ندارم.

منبع: هفته نامه تماشاگران امروز

مطالب مرتبط
نظرات
نیلوفر
| |
2016-05-21 23:11:03
من این جریان رو نمیدونستم...ممنون
ADS
ADS
پربازدید