Performancing Metrics

سرنخ‌هايي از سرقت‌هاي مسلحانه بانک در مشهد | اتاق خبر
کد خبر: 108616
تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1394 - 10:22
سرنخ هايي از عامل سرقت هاي اخير از بانک هاي مشهد به دست آمده و دستورات ويژه اي نيز براي دستگيري عامل اين ناامني ها صادر شده است....
سرنخ هايي از عامل سرقت هاي اخير از بانک هاي مشهد به دست آمده و دستورات ويژه اي نيز براي دستگيري عامل اين ناامني ها صادر شده است.
اتاق نیوز - با تلاش کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي، سرنخ هايي از عامل سرقت هاي اخير از بانک هاي مشهد به دست آمده و دستورات ويژه اي نيز براي دستگيري عامل اين ناامني ها صادر شده است.فرمانده انتظامي خراسان رضوي روز گذشته با بيان اين مطلب افزود: پيشگيري از وقوع سرقت نيازمند نگاه جدي پليس، همکاري شهروندان و حمايت قاطعانه دستگاه قضايي است که اين امر جز با عزمي عمومي و همدلي براي تامين نظم و امنيت اجتماعي و تلاش مضاعف محقق نمي شود. سردار بهمن اميري مقدم افزود: با مطالعه علمي سرقت هاي مسلحانه اخير از بانک هاي مشهد، سهم تقصير در بررسي علل زمينه ساز و بروز سرقت ها تعيين مي شود و اين نظريه کارشناسي نقش مهمي را در جبران خسارت ها توسط شرکت هاي بيمه اي دارد. وي با اشاره به خسارت هاي روحي و رواني شهروندان و اهميت ارتقاي احساس امنيت عمومي در جامعه گفت: هر يک از دستگاه هاي مسئول در وظيفه و رسالتي که دارند کم کاري و يا موازي کاري کنند، شاهد آثار زيان بار آن در جامعه خواهيم بود. رئيس پليس مشهد همچنين با اشاره به صدور دستورات ويژه اي براي رسيدگي و برخورد با عوامل ناامني از جمله پرونده سرقت هاي مسلحانه از بانک ها افزود: عمليات پليس با توجه به سرنخ هاي به دست آمده تا شناسايي و دستگيري عامل اين ناامني ها ادامه خواهد داشت. مقام ارشد انتظامي خراسان رضوي اضافه کرد: از ابتداي سال جاري تاکنون 437 معتاد پرخطر که برخي از آنان از عوامل توزيع کننده مواد مخدر بين نوجوانان و جوانان بودند دستگير و حدود 3 تن مواد مخدر در استان کشف شده است. سردار اميري مقدم به مزاحمت هاي خياباني و آلودگي صوتي به عنوان يکي از دغدغه هاي مهم مردم اشاره کرد و گفت: در عمليات هاي مستمر پليس از ابتداي سال، 398 دستگاه خودرو داراي آلودگي صوتي و 149 خودرو که رانندگان آن ها براي شهروندان ايجاد مزاحمت مي کردند توقيف شدند. فرمانده انتظامي خراسان رضوي در پايان اين مصاحبه مبارزه با سرقت و جرايم خشن را از اولويت هاي اساسي پليس در ماموريت هاي انتظامي دانست و افزود: در کشفيات سرقت از منازل مسکوني 12 درصد، مغازه 47 درصد، خودروهاي مسروقه 7 درصد و سرقت از اماکن 9 درصد افزايش داشته ايم که اين امر با همکاري آگاهانه شهروندان و تلاش نيروهاي انتظامي در بخش هاي مختلف تخصصي محقق شده است.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید