Performancing Metrics

انجام عرضه‌های اولیه در فرصت مناسب بازار سرمایه | اتاق خبر
کد خبر: 100107
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1394 - 11:43
اتاق نیوز:معاون سازمان بورس گفت: عرضه های اولیه همواره برای فعالان بازار یک فرصت قلمداد می شود اما با توجه به وضعیت بازار فرصت مناسب برای عرضه اولیه باید فراهم شود....
اتاق نیوز:معاون سازمان بورس گفت: عرضه های اولیه همواره برای فعالان بازار یک فرصت قلمداد می شود اما با توجه به وضعیت بازار فرصت مناسب برای عرضه اولیه باید فراهم شود.
حسن امیری در مورد عرضه های اولیه در بازار سرمایه، با بیان اینکه چیزی که در این مقطع زمانی مهم است، افزایش عمق بازار سرمایه است افزود: عرضه اولیه یکی از مکانیزم هایی است که به حجم، ارزش معاملات و عمق بازار کمک می کند؛ در عین حال باید به این نکته هم توجه داشت که توان جذب این عرضه ها در مقاطع مختلف وجود داشته باشد که باعث موفقیت عرضه شود. معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس در ادامه تاکید کرد: بنابراین سیاست سازمان بر این است که تا جایی که می تواند مکانیزم عرضه ها را تسهیل و روان کند؛ اما درباره زمان عرضه اولیه نگاه سازمان همواره به این سمت خواهد بود که توجه کافی به موقعیت و فرصت مناسب عرضه های اولیه داشته باشیم و در زمان بندی مناسب این عرضه ها را به سرانجام برساند. امیری یادآور شد: مهم این است که همواره شرکت هایی برای عرضه اولیه آماده و زیرساخت ها و امکانات لازم فراهم باشد تا شرکت ها آماده ثبت و پذیرش در تابلوهای بازار سرمایه شوند. معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس در این خصوص ادامه داد: وقتی که این آمادگی فراهم شد دست سازمان باز است که از فرصت هایی که اتفاق می افتد با همکاری شرکت هایی که دنبال عرضه اولیه هستند استفاده کند و در فرصت های مناسب بازار که توان جذب وجود دارد این عرضه ها اتفاق بیفتد، لذا زمان بندی‌های لازم بین سازمان و شرکت بورس و فرابورس و عرضه کننده سهام (عمدتا شرکت های سرمایه گذاری) برای عرضه های موفق تر خواهد بود.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید