Performancing Metrics

پای کارتون‌خواب‌های استان تهران به مجمع نمایندگان تهران باز شد | اتاق خبر
کد خبر: 100884
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1394 - 12:25
مجمع نمایندگان استان تهران چهارشنبه هفته جاری وضعیت کارتون‌خواب‌های تهران و گرمابه‌های محل اسکان این افراد را با حضور مسئولان اجرایی بررسی می‌کند....
مجمع نمایندگان استان تهران چهارشنبه هفته جاری وضعیت کارتون‌خواب‌های تهران و گرمابه‌های محل اسکان این افراد را با حضور مسئولان اجرایی بررسی می‌کند.
اتاق نیوز - حسین طلا گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران نبودن جا برای اسکان کارتون‌خواب‌هاست. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرمابه‌های محل اسکان بی‌خانمان‌ها به کمپ پرورش معتادان مبدل شده است، گفت: یکی دو گرمابه برای اسکان بی‌خانمان‌های شهر تهران فعالیت دارد اما این گرمابه‌ها به دلیل جدا نکردن معتادان و بی‌خانمان‌ها از یکدیگر به کمپ پرورش معتادان تبدیل شده است. در این گرمابه‌ها افراد بی‌خانمان و معتادان برای استحمام و استراحت مراجعه می‌کنند که این مکان‌ها به محل تجمع انبوهی از معتادان شهر مبدل شده است و برای مردم این مناطق مشکلات زیادی را به وجود آورده است. وی با بیان اینکه آرامش مردم اطراف این گرمابه‌ها باید بازگردانده شود، گفت: این مساله را چند بار بررسی کردیم و البته از سوی مسئولان اجرایی تمهیداتی اندیشیده شده است ولی استاندار باید به این مساله توجه جدی‌تری داشته باشد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید