Performancing Metrics

دولت وظیفه دارد الگوهای مناسب انقلاب را به نسل آینده معرفی کند | اتاق خبر
کد خبر: 100934
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1394 - 13:09
جهانگیری گفت:‌ دولت وظیفه دارد الگوهای مناسبی که درانقلاب اسلامی وجود دارد به نسل فعلی و نسل آینده معرفی کند که در راس آن‌ها امام (ره) و درکنار ایشان همسر امام(ره) هست...
جهانگیری گفت:‌ دولت وظیفه دارد الگوهای مناسبی که درانقلاب اسلامی وجود دارد به نسل فعلی و نسل آینده معرفی کند که در راس آن‌ها امام (ره) و درکنار ایشان همسر امام(ره) هستند.
اتاق نیوز - معاون اول رئیس جمهوردر همایش بزرگداشت بانوی انقلاب اسلامی خانم خدیجه ثقفی که در سالن اجلاس سران برگزار شد با بیان اینکه در تمام دنیا شخصیت های بزرگ تاریخی مورد توجه هستند تا برای نسل آینده شان الگو شوند اظهار کرد: باید امام (ره) و در کنار ایشان همسرشان خانم خدیجه ثقفی را به نسل فعلی و آینده‌مان معرفی کنیم. جهانگیری با بیان اینکه حضرت امام (ره) برگردن همه ملت ایران حق بزرگی دارد تصریح کرد: در مقطعی که برای خیلی ها تصور شکل گیری انقلابی به نام دین و اسلام در منطقه جغرافیایی به نام ایران غیرممکن بود تا نظام جمهوری اسلامی مستقر شود، امام (ره) بزرگترین انقلاب مردمی قرن بیست را رهبری کردند. وی با اشاره به اینکه نسل جوان امروز به لحاظ شرایط سنی زبان امام (ره) را درک نکرده اند گفت: سوال جدی که می تواند برای نسل جوان ما وجود داشته باشد در مورد نقش همسر امام (ره) در طول دوران مبازرات سخت امام خمینی (ره) بوده است که در حقیقت به نقش ایشان جفا شده است. وی تاکید کرد: مردان وزنان جامعه ایران نیازمند هستند که بدانند امام خمینی (ره) در شرایط سخت دوران مبارزات چگونه توانسته اند در تبعید انقلاب را مدیریت کنند و همسرشان چگونه ایشان را همراهی کردند. جهانگیری با اشاره به سفر چند ماه پیش خود به نجف وهمچنین بازدید منزل امام خمینی (ره) در نجف گفت:‌امام خمینی (ره) در نجف خانه کوچکی داشتند که همسرشان 14 سال در این خانه در کنار امام خمینی (ره) در آن شرایط سخت زندگی کردند. معاون اول رئیس جمهور خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مظلومیت های خانم خدیجه ثقفی این است که در سال 88 به دلیل شرایط ویژه کشور حتی در ایام ارتحال ایشان مراسم متناسب با شان و جایگاهشان برگزار نشد و امیدواریم بزرگداشت ایشان درآینده به شکل بهتر و باشکوه‌تری برگزار شود.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید