Performancing Metrics

اصلاحیه قانون جامع حمایت از معلولان به مجلس ارائه شود | اتاق خبر
کد خبر: 101840
تاریخ انتشار: 26 فروردین 1394 - 10:39
رییس فراکسیون حمایت از معلولان مجلس با انتقاد از عملکرد رییس سابق سازمان بهزیستی اظهار کرد: ایشان وقت و عمرشان را در اختیار کارهای تبلیغاتی می‌گذاشتند و حتی بعد از ا...
رییس فراکسیون حمایت از معلولان مجلس با انتقاد از عملکرد رییس سابق سازمان بهزیستی اظهار کرد: ایشان وقت و عمرشان را در اختیار کارهای تبلیغاتی می‌گذاشتند و حتی بعد از این‌که با هم گفت‌وگو کردیم خیلی ترتیب اثر ندادند.
اتاق نیوز - فاطمه آلیا اظهار کرد: عملکرد آقای هاشمی نقاط قوت و ضعفی داشت. گاهی ایشان فراتر از وظایفی که در سازمان بهزیستی است سعی می‌کردند به سایر وزارتخانه‌ها هم سرویس بدهند. نظر من این است که تمام مسوولان در اولویت اول وقت و انرژی‌شان را در خدمت گروه هدف قرار دهند اما بعضا دیده می‌شد رییس سازمان بهزیستی بعضی از فرصت‌ها را صرف کارهای تبلیغاتی می‌کردند که ما انتظار داشتیم تعدیل کنند. وی با بیان این‌که منظور ما از انتقاد، تقویت ایشان بود و از دست ما نرنجند، گفت: هرکس کار خدماتی می‌کند ما باید چشم بسته بگوییم نمره‌اش 20 است اما با توجه به این‌که ایشان وقت و عمرشان را در اختیار کارهای تبلیغاتی می‌گذاشتند و حتی بعد از این‌که با هم گفت‌وگو کردیم خیلی ترتیب اثر ندادند، نمره بیشتر از 15 نمی‌توانیم به ایشان بدهیم. رییس فراکسیون حمایت از معلولان مجلس هم‌چنین درخصوص اصلاحیه قانون جامع حمایت از معلولان اظهار کرد: از سال 90 به این طرف مجموعه پیشنهاداتی برای اصلاح قانون جامع با همکاری دولت، مجلس و سازمان‌های مردم‌نهاد انجام شد و با تلاش‌هایی که انجام گرفت اصلاحیه حتی در سال 91 آماده بود. اما در سال 92 با روی کار آمدن دولت جدید گفتند بیشتر بررسی کنند. آلیا ادامه داد: شاید شش ماه وقت برای اصلاحیه کافی بود اما الان روند بررسی به بیش از یک سال رسیده و حالا اطلاع داریم در کمیسیون اجتماعی دولت به نتیجه رسیده و در صحن دولت است اما به مجلس داده نمی‌شود. ما از وزیر رفاه و رییس جدید سازمان بهزیستی انتظار داریم هرچه زودتر در این خصوص اقدام کنند. وی با بیان این‌که مجالس هفتم، هشتم و نهم درخصوص بودجه سازمان بهزیستی جهت‌گیری خوبی داشته، خاطرنشان کرد: بودجه‌ی سازمان بهزیستی چند برابر شده و خلاءهایی که در قوانین داشتیم بررسی کردیم. انتظارات گروه هدف بخصوص در حوزه اشتغال زیاد است. بحث مسکن، تحصیل، ازدواج و مشوق‌های قانونی به کارفرماها برای اولویت قرار دادن اشتغال معلولان باید رسیدگی شود.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید