Performancing Metrics

اصناف در حمایت های قانونی بنگاه های کوچک سهیم شوند | اتاق خبر
کد خبر: 101924
تاریخ انتشار: 26 فروردین 1394 - 13:17
اتاق نیوز - بحث مربوط به حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط در کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی مطرح و مورد توجه جدی گرفته و اصناف هم می توانند در این زمینه مشارکت داشته با...

اتاق نیوز - بحث مربوط به حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط در کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی مطرح و مورد توجه جدی گرفته و اصناف هم می توانند در این زمینه مشارکت داشته باشند.

مطلب مذکور در جلسه کارگروه تدوین برنامه ششم توسعه که با حضور نمایندگان اصناف در محل اتاق اصناف ایران برگزار شد، مطرح شد.

در این جلسه تاکید شد که توسعه فعالیت های اقتصادی باید منجر به بهبود فضای کسب و کار شود که خروجی آن ایجاد اشتغال خواهد بود.

در این جلسه اعلام شد که اصناف می توانند شاه کلید ثبات اقتصادی باشند ضمن اینکه اعضای جلسه معتقد بودند که با بهبود فضای کسب و کار ، رفاه اجتماعی افزایش می یابد ، منجر به بالارفتن درآمد بنگاه ها می شود و دولت هم مالیاتی بیشتری دریافت خواهد کرد.

همچنین بر لزوم تغییر در شیوه های وصول مالیات از سوی دولت تاکید شد و اعضای جلسه خواستار آن شدند که دریافت مالیات باید عادلانه باشد.

در این جلسه همچنین تعدادی از اعضا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص افزودن بندهایی مرتبط با اصناف به قانون برنامه ششم توسعه مطرح کردند.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید