Performancing Metrics

جمع‌آوری کارت‌های ورزش شهرداری | اتاق خبر
کد خبر: 102205
تاریخ انتشار: 29 فروردین 1394 - 10:13
سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران از جمع‌آوری کارت‌های ورزش شهروندی خبر داد....
سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران از جمع‌آوری کارت‌های ورزش شهروندی خبر داد.
اتاق نیوز - محمد رضایی ضمن تشریح برنامه‌های سازمان ورزش در سال جاری، گفت: یکی از اولویت‌های مهم این سازمان در سال جاری توسعه ورزش همگانی است. وی با بیان اینکه سازمان ورزش به دنبال توسعه حداکثری ورزش همگانی است، تصریح کرد: بر همین اساس ایجاد تفریحات ورزشی به عنوان یکی از اهداف این مهم در دستور کار قرار دارد. سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران همچنین توسعه ورزش بانوان را یکی از برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و افزود: درحال حاضر مشارکت شهروندان در برنامه‌های ورزشی این سازمان 17 درصد است؛ اما ما به دنبال آن هستیم که تا پایان برنامه دوم پنج ساله شهرداری (سال 97) مشارکت مردم را به 50 درصد برسانیم که به نظر می‌رسد با توجه به اهتمام ویژه شخص شهردار درخصوص تامین زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی، این مهم محقق شود. رضایی همچنین با اعلام خبر حذف کارت‌های شهروندی از سازمان ورزش گفت: ما به دنبال توسعه ورزش همگانی در راستای عدالت اجتماعی هستیم و برهمین اساس کارت‌های ورزش شهروندی از مجموعه سازمان ورزش حذف شده‌اند. وی با بیان اینکه در گذشته سازمان ورزش این کارت‌ها را چاپ و با نصف قیمت در اختیار مردم قرار می‌داد، ادامه داد: چاپ این کارت‌ها هزینه‌های سنگینی درپی داشت و در صحنه عمل نیز باعث ایجاد شبهات زیادی شده بود که برهمین اساس کارت‌های شهروندی حذف و از این پس سانس‌هایی در طول روز به صورت نیم‌بها به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند. سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه در پی حذف کارت‌های شهروندی در طول هفته، همه روزه سانس‌هایی به صورت 50 درصد به ارائه خدمات می‌پردازند، گفت: می‌خواهیم صادقانه و شفاف نسبت به توسعه ورزش همگانی اقدام کنیم.

درصورت موافقت شورا، مجموعه‌های آبی زیر نظر سازمان ورزش اداره می‌شود

رضایی همچنین در مورد شائبه‌های به وجود آمده درخصوص واگذاری مجموعه‌های آبی شهرداری تهران به افراد خاص گفت: در حال حاضر لایحه‌ای در شورای شهر تهران در حال بررسی است که به موجب آن مقرر شده است که تمام مجموعه‌های آبی شهر تهران زیرنظر سازمان ورزش اداره شود و در صورت تصویب این مساله مشکلات ایجاد شده حل خواهد شدف هرچند که تاکنون تمام واگذاری‌ها طبق مصوبه شورای شهر و قانون بوده است.

مشکل خاصی درمورد ورزشگاه شدن، سوله‌های مدیریت بحران نیست

وی درخصوص وضعیت سوله‌های مدیریت بحران که به عنوان مجموعه‌های الزهرا(س) از آنها استفاده شده و انتقاداتی نیز در پی داشته، گفت: ما به دنبال توسعه ورزش بانوان هستیم و براساس آمارهای موجود گردش نفرات در مجموعه‌های الزهرا سالانه چهار الی پنج میلیون نفر است که این انتقادات در کمیته ورزش شورای شهر مطرح و قرار شده است که این موضوع حل و فصل شود، اما در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید