Performancing Metrics

تهران کارخانه آلاینده فعال ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 104394
تاریخ انتشار: 7 اردیبهشت 1394 - 14:48
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به اینکه در سطح تهران کارخانه آلاینده فعال نداریم، گفت: تعدادی کارگاه‌ آلاینده در تهران فعالیت می‌کنند که برای اص
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به اینکه در سطح تهران کارخانه آلاینده فعال نداریم، گفت: تعدادی کارگاه‌ آلاینده در تهران فعالیت می‌کنند که برای اصلاح فرایند آن برنامه‌هایی مانند تجهیز سیستم تصفیه فاضلاب را اجرا خواهیم کرد.
اتاق نیوز - رضا قدیمی با اشاره به آلودگی‌های کارخانجات بخش رنگرزی، ریسندگی و بافندگی، افزود: مناطق 21 و 22 در ذون صنعتی تهران قرار گرفته است و ما با توسعه شهر به حریم صنعتی تجاوز کرده‌ایم و این مناطق میزبان کارخانه‌های بزرگ صنعتی در پایتخت است هر چند صنایع مستقر در بخش صنعتی تهران به طور کلی آلوده نیست و تنها بخش‌های با آلودگی صوتی دارند. وی ادامه داد: تعدادی کارگاه‌ آلاینده در تهران فعالیت می کنند که برای اصلاح فرایند آن برنامه هایی داریم، به طور مثال برای تهیه سیستم تصفیه فاضلاب مذاکراتی صورت گرفته و خریداری شده و در حال نصب هستند. وی با اشاره به این که سال گذشته تقریبا 20 هزار پرونده درخصوص ماده 30 قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا رسیدگی شده است، افزود: 800 پرونده منجر به صدور رای شده است و این واحدها ملزم به اجرای احکامی مانند الزام به فراهم‌آوری تمهیدات، پلمپ، تعطیلی و غیره شده اند. مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در خصوص اعتراض صاحبان صنایع آلاینده نسبت به رأی‌های صادره در مورد آلودگی‌های ناشی ازفعالیت‌های آلاینده تصریح کرد: خوشبختانه هیاتی از سوی شورای شهر تهران که به اعتراضات آرای مربوط به آلایندگی صنایع رسیدگی می کنند، به تازگی عمده آرا صادر شده را تایید می‌کند و مشکلی در این زمینه نداریم.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید