Performancing Metrics

آل اسحاق:آینده را روشن می بینیم/ اعتماد نسبی بازار ارز به مدیران بانک مرکزی | اتاق خبر
کد خبر: 104667
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1394 - 11:59
در میزگرد پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی با موضوع بررسی شرایط بازار ارز پس از لغو تحریم ها یحیی آل اسحاق از مثبت بودن پیش بینی آینده اقتصادی در خصوص مذاکرات خبر داد....
در میزگرد پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی با موضوع بررسی شرایط بازار ارز پس از لغو تحریم ها یحیی آل اسحاق از مثبت بودن پیش بینی آینده اقتصادی در خصوص مذاکرات خبر داد.
صبح امروز میزگردی در محل پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی با حضور غلامعلی کامیاب، معاون ارزی بانک مرکزی، یحیی آل اسحاق رئیس سابق اتاق بازرگانی تهران و جمعی از کارشناسان اقتصادی برگزار شد. در این میز گرد شرایط بازار ارز پس از لغو تحریم ها بررسی شد. به گزارش خبرآنلاین، یحیی آل اسحاق، رییس سابق اتاق بازرگانی تهران، در میزگرد پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی با موضوع بررسی شرایط بازار ارز پس از لغو تحریم ها گفت: تصمیم گیری درباره عرضه و تقاضای ارز تابع برداشت فضا و برداشت عرضه کنندگان و تقاضاکنندگان است. وی افزود: واقعیتهای اقتصادی نیز بر میزان عرضه و تقاضا اثر می گذارد که این هم متأثر از برداشت بازیگران بازار از واقعیت های اقتصادی است. تمام هنر مسئولان ارزی باید تشخیص فضای حاکم بر بازار و عوامل موثر بر این فضا باشد. ال اسحاق ادامه داد: در حال حاضر بازار به مدیران بانک مرکزی اعتماد نسبی دارد.پیش بینی ها هم از آینده فضای سیاسی بین المللی خصوصا مذاکرات مثبت است. کما اینکه برخی حوزه ها که مشمول تحریم نبودند ولی از همکاری با ایران هراس داشتند الان قدم جلوگذاشته اند.    
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید