Performancing Metrics

وزیران خارجه ایران و آفریقای جنوبی امروز دیدار می‌کنند | اتاق خبر
کد خبر: 106497
تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1394 - 10:26
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان و خانم مایته انکوانا مشابانه وزیر خارجه آفریقای جنوبی صبح امروز (یک‌شنبه) با یکدیگر دیدار می‌کنند....
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان و خانم مایته انکوانا مشابانه وزیر خارجه آفریقای جنوبی صبح امروز (یک‌شنبه) با یکدیگر دیدار می‌کنند.
اتاق نیوز - وزیر خارجه آفریقای جنوبی بامداد روز یک شنبه در راس هیاتی عالی رتبه به منظور شرکت در دوازدهمین نشست کمیسیون مشترک بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آفریقای جنوبی به تهران سفر کرد. طبق برنامه اعلام شده قرار است، امروز این نشست با حضور محمد جواد ظریف و مایته انکوانا مشابانه به صورت رسمی افتتاح شود. جلسه هیأت‌های کارشناسان ارشد دو کشور ایران و آفریقای جنوبی در چارچوب دو کارگروه سیاسی اجتماعی و اقتصادی فنی صبح روز شنبه در محل وزارت امور خارجه برگزار شد. بر اساس آنچه که سفارتخانه آفریقای جنوبی در تهران اعلام کرده، در این کمیسیون مشترک معاون وزیر تجارت و صنعت آفریقای جنوبی، چند تن از اعضای پارلمان این کشور و هیاتی تجاری از آفریقای جنوبی متشکل از نمایندگان بخش‌های مختلف حضور دارند و انتظار می‌رود این هیات‌ها به رایزنی و مذاکره با همتایان ایرانی خود بپردازند. وزیر خارجه آفریقای جنوبی در خرداد ماه سال گذشته نیز به تهران سفر کرده بود و با محمد جواد ظریف همتای ایرانی خود و حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان دیدار و گفت و گو کرد. یازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور ایران و آفریقای جنوبی در آبان ماه سال 1392 در پرتوریا با حضور محمد جواد ظریف برگزار شده بود.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید