Performancing Metrics

حسینی در گفت و گو با اتاق نیوز خواستار شد: اخذ مالیات بر ارزش افزوده از تمام چلوکبابی های کشور | اتاق خبر
کد خبر: 107442
تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1394 - 15:04
اتاق نیوز - رئیس اتحادیه چلوکباب و چلو خورش تهران گفت: طی جلسه ای که با معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی داشتیم، مقرر شد تا پس از ارسال ابلاغیه رسمی از س...
اتاق نیوز - رئیس اتحادیه چلوکباب و چلو خورش تهران گفت: طی جلسه ای که با معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی داشتیم، مقرر شد تا پس از ارسال ابلاغیه رسمی از سوی این سازمان برای تمام چلو کبابی های کشور، مالیات بر ارزش افزوده توسط اعضای این صنف پرداخت شود.
ناصر حسینی تبریزی در گفت و گو با اتاق نیوز ادامه داد: مخالف قرار گرفتن در گروه مشمولان مالیات بر ارزش افزوده نیستیم اما اعتقاد داریم که این قانون باید برای تمام چلوکبابی های کشورمان اجرا شود و قوانین تنها مختص به پایتخت نباشد. وی تصریح کرد: به طور حتم در سالی که به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت مزین شده است چنین تصمیماتی از سوی سازمان امور مالیاتی منطقی نیست و توجه داشته باشیم که آخرین حلقه پرداخت کننده ارزش افزوده مردم هستند. گفتنی است تاکنون ٥ گروه شامل عرضه‌کنندگان کالا و خدمات مشمول مالیات‌بر ارزش افزوده شده‌اند که چلوکبابی ها و رستوران ها به عنوان ششمین گروه در سال جاری معرفی شدند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید