Performancing Metrics

اتاق نیوز/پیشنهاد ابوالحسن خلیلی:اهداء لوح و تندیس در روز ملی صنعت و معدن حذف شود | اتاق خبر
کد خبر: 107854
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1394 - 05:04
اتاق نیوز- روز ملی صنعت و معدن که با حضور رئیس جمهور برگزار می شود،باید صرف بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری  در خصوص مسائل کلیدی صنعت و معدن شود....
اتاق نیوز- روز ملی صنعت و معدن که با حضور رئیس جمهور برگزار می شود،باید صرف بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری  در خصوص مسائل کلیدی صنعت و معدن شود.
به گزارش اتاق نیوز ابوالحسن خلیلی عضو هیات مدیره و دبیرخانه صنعت و معدن استان تهران جهت برگزاری باشکوه تر مراسم روز ملی صنعت و معدن در تیرماه سال جاری پیشنهاد کرد تا بخش اهداء لوح و تندیس به واحدهای نمونه صنعتی و معدنی کشور از این مراسم حذف شود. خلیلی در دومین جلسه گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن استان تهران تاکید کرد: این پیشنهاد از طریق خانه صنعت ومعدن ایران به مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت ارایه شده است. وی افزود:تجربه سال های گذشته در مراسم روز ملی صنعت ومعدن که با حضور رئیس جمهور و سایر مقامات ارشد کشور برگزار شده ،نشان  از این دارد که این بخش از مراسم با عدم دقت در برگزاری آن و نیز بروز پاره ایی مسائل حاشیه ایی و گزینش ها ،مورد اعتراض بسیاری از صنعتگران قرار گرفته و منجر به ایجاد بی نظمی می شود. این عضو هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان تهران با تاکید بر فرصت مغتنمی که در این روز برای طرح مسائل کلیدی و حیاتی صنعتگران با حضور مسئولان ارشد دولت ایجاد شده است؛گفت:این فرصت کوتاه چند ساعته را نباید با اهداء لوح و تندیس که اغلب منتخبان آن شناخته شده هستند ؛ هدر دهیم. به گفته خلیلی برگزاری مراسم اهداء لوح و تندیس واحد های برتر در استان ها با توجه به حضور مسئولان وزارتخانه و استانداران منطقی تر است. بر اساس این گزارش ،مهندس افشار فتح الهی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن وتجارت و دبیر برگزاری مراسم در استان تهران با تایید این پیشنهاد اعلام کرد:این ایده که در روز ملی صنعت و معدن که رئیس جمهور و سایر مقامات ارشد کشور حضور دارند,باید عمده تنگناها و مسائل راهبردی صنعت و معدن مطرح و تصمیمات کلان گرفته شود؛اقدامی ارزشمند است و از آن پشتیبانی می کنیم. به گزارش اتاق نیوز وی همچنین برگزاری این مراسم در استان ها را مناسب ارزیابی کرد و یاد آور شد:امسال در استان تهران و با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی مرتبط با صنعت و معدن واحد های فعال و پرتلاش به ویژه واحدهای صادرات محور با ارزیابی دقیق گزینش و مورد تقدیر قرار می گیرند و لوح و تندیس به آن ها اعطا شود.    
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید