Performancing Metrics

رفع تصرف 115 هکتار از اراضی ملی در شمیرانات | اتاق خبر
کد خبر: 108646
تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1394 - 12:03
فرماندار شمیرانات با بیان اینکه 135 هکتار از اراضی ملی این شهرستان در تصرف افراد سودجو قرار داشت گفت: با اجرای احکام قضایی از سال گذشته تا کنون 115 هکتار از اراضی ملی در
فرماندار شمیرانات با بیان اینکه 135 هکتار از اراضی ملی این شهرستان در تصرف افراد سودجو قرار داشت گفت: با اجرای احکام قضایی از سال گذشته تا کنون 115 هکتار از اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف شده است.
اتاق نیوز - عزت الله خانمحمدی با بیان این مطلب که با اجرای احکام قضایی و رفع تصرف انجام شده، تنها 20هکتار از اراضی ملی در شمیرانات در تصرف سودجویان باقی مانده است افزود: البته بخشی از تصرفات متخلفین، از طریق دستگاه‌های اجرایی از جمله منابع طبیعی، محیط زیست و امور آب در حال پیگیری است که پس از انجام تشریفات قانونی و صدور حکم قضائی اقدامات لازم برای رفع تصرف این بخش از اراضی ملی نیز به عمل خواهد آمد. وی با تاکید بر عزم جدی مسوولان برای مقابله با تصرف اراضی ملی در این شهرستان خاطر نشان کرد: با پیگیری دستگاه‌های مربوط اراضی باقیمانده نیز رفع تصرف می شود. خانمحمدی گفت: 156 هزار هکتار از اراضی این شهرستان جزو عرصه ملی شامل زمین های منابع طبیعی و محیط زیست است. فرماندار شهرستان شمیرانات یکی از دلایل تصرف اراضی ملی در این شهرستان را ناکافی بودن نظارت دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی منابع طبیعی و محیط زیست باید ارتقا یافته و از امکانات بیشتری برای نظارت و حفظ اراضی ملی برخوردار شوند. شهرستان شمیرانات یک هزار و 118 کیلومتر مربع وسعت دارد و از دو بخش لواسانات و رودبارقصران تشکیل شده است.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید