Performancing Metrics

برخورد قانونی با تولیدکننده‌های متخلف سوسیس و کالباس | اتاق خبر
کد خبر: 110951
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1394 - 13:32
اتاق نیوز - مدیر کل اداره نظارت بر فراورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو درباره برخورد قانونی با متخلفان تولید کننده فراورده‌های گوشتی و لبنی توضیح ...
اتاق نیوز - مدیر کل اداره نظارت بر فراورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو درباره برخورد قانونی با متخلفان تولید کننده فراورده‌های گوشتی و لبنی توضیح داد.
 دکتر هدایت حسینی گفت: تمام مجوزهای بهداشتی کارخانجات تولیدی فرآورده‌های گوشتی از جمله سوسیس و کالباس و... بر اساس احراز شرایط بهداشتی واحد تولیدی و مطابق با ضوابط و استانداردهای ملی مربوطه، صادر می‌شود و بدیهی است در صورت عدم رعایت موازین فوق‌الذکر، در خصوص وضعیت مجوزهای بهداشتی صادر شده، تصمیم‌گیری و در صورت لزوم اقدام قانونی صورت می‌پذیرد. وی همچنین به موضوع مرغ‌های مصرفی نیز اشاره کرد و بیان داشت: مواردی که دارای تاییدیه و مجوزهای مربوطه از سازمان دامپزشکی بوده و همچنین حائز شرایط بهداشتی از وزارت متبوع و استانداردهای ملی مربوطه باشند، به عنوان ماده اولیه قابل قبول در فرآورده‌های مذکور مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، حسینی در پاسخ به سوالی درباره چگونگی رسیدگی به تخلفات واحدهای تولیدی نیز اظهار داشت: اسامی تمامی این واحدهای تولیدی که براساس نتایج آزمون آزمایشگاه مرجع کنترل غذا و دارو و آزمایشگاه‌های کنترل معاونت‌های غذا و دارو سراسر کشور تخلف آنها تائید و براین اساس از سوی مراجع قضایی برایشان محکومیت صادر شده است، مطابق مقررات عمل شده و در زمان مقتضی اطلاع رسانی لازم صورت می‌گیرد.
مطالب مرتبط
نظرات