Performancing Metrics

اختصاصی/ عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف کشور: متن اصلاحیه قانون صنفی تا پایان عمر مجلس نهم به تصویب برسد | اتاق خبر
کد خبر: 111004
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1394 - 14:47
اتاق نیوز - عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف کشور گفت: اصناف امیدوارهستند که متن اصلاحیه قانون نظام صنفی تا پایان مدت حضور نمایندگان در مجلس نهم به تصویب برسد چراکه خود نمای
اتاق نیوز - عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف کشور گفت: اصناف امیدوارهستند که متن اصلاحیه قانون نظام صنفی تا پایان مدت حضور نمایندگان در مجلس نهم به تصویب برسد چراکه خود نمایندگان این دوره قانون صنفی را در سال 92 تدوین کردند و با مسائل مربوط به این نهاد آشنایی دارند.
مجتبی صفایی در گفت و گو با اتاق نیوز ادامه داد: کمیته ای متشکل از هیأت رئیسه اتاق و افراد حقوقی برای بازبینی این قانون تشکیل شده است و به طور حتم از تمام توان خود را برای تدوین قانونی جامع در جهت بهبود فضای کسب و کار استفاده خواهند کرد. وی با بیان اینکه موانعی در این قانون دیده می شود که به بدنه اقتصاد کشور آسیب زده است،عنوان کرد: باید تسهیلات مناسبی برای واحدهای صنفی در نظر گرفت و توجه داشت که اگر این رویه انجام شود، به نفع عموم مردم خواهد بود. عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف کشور تصریح کرد: به زودی متن تدوین شده آئین نامه های صنفی که تحت نظارت وزارت صنعت خواهد بود، در اختیار مجلس قرارخواهد گرفت.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید