Performancing Metrics

دور جدید مذاکرات گازی ایران در اروپا | اتاق خبر
کد خبر: 111101
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1394 - 20:00
اتاق نیوز - هیات صنعت گاز ایران با سرپرستی مدیرعامل شرکت گاز به منظور مشارکت در کنفرانس جهانی گاز به عنوان‌ بزرگترین و مشهورترین گردهمایی فعالان صنعت گاز جهان به پا
اتاق نیوز - هیات صنعت گاز ایران با سرپرستی مدیرعامل شرکت گاز به منظور مشارکت در کنفرانس جهانی گاز به عنوان‌ بزرگترین و مشهورترین گردهمایی فعالان صنعت گاز جهان به پاریس سفر می کند.
به گزارش اتاق نیوز به مهر، از هفته جاری کنفرانس جهانی گاز به عنوان‌ بزرگترین و مشهورترین گردهمایی فعالان صنعت گاز جهان به میزبانی پاریس فرانسه در حالی آغاز می‌شود که یک هیات از صنعت گاز ایران در این کنفرانس بین‌المللی حضور می یابد. بر این اساس حمیدرضا عراقی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به همراه هیاتی هفته جاری مسافر پاریس می شود تا در این کنفرانس بین المللی صنعت گاز جهان با محور کاهش گازسوزی در مشعل تاسیسات صنعت نفت و گاز سخنرانی داشته باشد. کنفرانس جهانی گاز (WGC)‌ که عنوان بزرگترین و مشهورترین گردهمایی فعالان صنعت گاز جهان را یدک می کشد، هر سه سال یک بار توسط اتحادیه بین‌المللی گاز (IGU) و با حضور حدود ٤ هزار نفر از بیش از ١٠٠ کشور جهان به میزبانی یکی از کشورهای عضو برگزار می شود. پیش بینی می شود در بیست و ششمین دوره برگزاری این کنفرانس جهانی ٣٥٠ شرکت از سراسر جهان حضور داشته باشند. این گردهمایی بزرگ در زمینی به مساحت ٤٤ هزار متر مربع در مرکز نمایشگاههای شهر پاریس برگزار می‌شود. اتحادیه بین‌المللی گاز در سال ١٩٣١ به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی پایه‌گذاری شد. ماموریت IGU حمایت از (صنعت) گاز به عنوان یک بخش جدایی ناپذیر سیستم پایدار انرژی جهان، همچنین تقویت زمینه‌های پیشرفت سیاسی، فنی و اقتصادی صنعت گاز اعلام شده است. بیش از ١٤٠ انجمن و شرکت فعال در صنعت گاز که ٩٥ درصد از بازار جهانی گاز را در اختیار دارند، در این نهاد عضو هستند. انجمن‌ها و شرکت‌های عضو IGU در بخش‌های مختلف زنجیره ارزش گاز، از اکتشاف و تولید گرفته تا انتقال از طریق خطوط لوله و به شکل گاز مایع (ال. ان. جی)، همچنین توزیع و مصرف گاز حضور دارند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید