Performancing Metrics

اختصاصی/رئیس اتاق البرز: اتاق ایران استقلال خود را در انتخاب هیات رئیسه حفظ کند | اتاق خبر
کد خبر: 111214
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1394 - 10:34
فکر نمی کنم دولت قصد دخالت در انتخابات هیات رئیسه را داشته باشد.اتاق ایران چنانچه بتواند استقلال خود را در انتخاب هیات رئیسه حفظ کند قطعا با انگیزه بیشتری به فعالیت خ...
فکر نمی کنم دولت قصد دخالت در انتخابات هیات رئیسه را داشته باشد.اتاق ایران چنانچه بتواند استقلال خود را در انتخاب هیات رئیسه حفظ کند قطعا با انگیزه بیشتری به فعالیت خود ادامه می دهد.
رحیم بنا مولایی ،رئیس اتاق البرز به خبرنگار اتاق نیوز گفت:اتاق ایران مسیر خوبی را در پیش گرفته است و فکر نمی کنم دولت قصد دخالت در انتخابات هیات رئیسه را داشته باشد. چنانچه اتاق ایران بتواند استقلال خود را در انتخاب هیات رئیسه حفظ کند قطعا با انگیزه بیشتری به فعالیت خود ادامه می دهد. وی با اشاره به استقرار بیش از 3هزار واحد صنعتی در استان البرز و نیز استقلال اتاق البرز از اتاق تهران اظهار داشت: اتاق البرز سهم بسیاری در بخش های کشاورزی ،تولید و خدمات فنی و مهندسی دارد وبا توجه به این یکی از بحث های مهم کشور تولید است؛در نظر داریم در اتاق البرز طبق قانون رفع موانع تولید و کسب و کار به روانسازی تولید در استان کمک کنیم. بنا مولایی که قصد کاندیداتوری در انتخابات هیات رئیسه را دارد؛تصریح کرد: هدفم ازکاندیداتوری در هیات رئیسه اتاق ایران این است که بتوانم در افزایش کمی و کیفی محصولات تولیدی و نیز افزایش صادرات به جای واردات تلاش کنم. بنا مولایی در خصوص الویت های مورد نظر خود که در اتاق به آن خواهد پرداخت؛گفت :یکسری مشکلات به خود اتاق ها بر می گردد .برای مثال اتاق های مشترک در همه دنیا در جهت افزایش صادرات کار می کنند اما در اتاق های مشترک ما تمرکز بر واردات است .در حالیکه با توجه به بخشنامه اخیر معاون اول وزارت صنعت، معدن و تجارت وزارت خارجه و رایزن های اقتصادی باید نیازهای کشورهای هدف را مشخص کنند. همچنین نیازهای داخلی ما برای مواد اولیه بایدشناسایی شود تا بتوان با تشکیل بانک اطلاعاتی که ظرف سه ماه قرار است انجام شود ؛بتوانیم در جهت افزایش صادرات فعالیت کنیم. رئیس اتاق البرز با یادآوری این که 80 درصد ماکارانی کشور در استان البرز تولید می شود ؛اظهار داشت:عمده صادرات صیفی جات از این استان انجام می شود.بنابراین قصد داریم تا مشکلات موجود بر سر راه تولید کنندگان را با تعامل و تغییر یکسری قوانین حل کنیم. وی در پاسخ به این که دخالت دولت در تعیین هیات رئیسه به نفع بخش خصوصی است؛یا خیر عنوان کرد:اتاق مسیر خوبی را در پیش گرفته است و فکر نمی کنم دولت قصد دخالت در انتخابات هیات رئیسه را داشته باشد.اتاق ایران چنانچه بتواند استقلال خود را در انتخاب هیات رئیسه حفظ کند قطعا با انگیزه بیشتری به فعالیت خود ادامه می دهد.باید به دنبال این باشیم که در دور آینده اتاقی ها بتوانند کرسی مجلس را نیز تصاحب کنند.  
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید