Performancing Metrics

اختصاصی/ بشارت: آلودگی آب های معدنی صحت ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 111281
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1394 - 12:23
اتاق نیوز- رئیس انجمن توليدكنندگان و صادركنندگان آب‌هاي معدني و آشاميدني گفت: تا به امروز هیچ مورد و شکایتی به جهت بیماری ایجاد شده بر اثر آلودگی آب های معدنی از سوی
اتاق نیوز- رئیس انجمن توليدكنندگان و صادركنندگان آب‌هاي معدني و آشاميدني گفت: تا به امروز هیچ مورد و شکایتی به جهت بیماری ایجاد شده بر اثر آلودگی آب های معدنی از سوی منابع رسمی گزارش نشده است.
فرهاد بشارت رئیس انجمن توليدكنندگان و صادركنندگان آب‌هاي معدني و آشاميدني با اشاره شایعات منتشر شده مبنی بر آلودگی آب های معدنی و آشامیدنی به اتاق نیوز اعلام کرد: تنها در سال 93 حدود یک میلیارد بطری آب معدنی و آشامیدنی در ایران مصرف شده به طوری که در این میزان حجم گسترده مصرفی، یک نمونه گزارش بیماری هم از سوی مراکز رسمی همچون وزارت بهداشت و یا استاندارد گزارش نشده است. وی با تاکید سطح بالای کیفی تولید این محصول در ایران افزود: تولید آب معدنی و آشامیدنی در ایران تنها صنعتی است که بزرگان سرمایه و اقتصاد در جهان به آن ورود پیدا کرده و حداقل 5 شرکت بزرگ بین الملل در این صنعت سرمایه گذاری کرده اند. بشارت ادامه داد: بنابراین نمی توان انتظار داشت که این شرکت ها برای افزایش درآمد، برند و شهرت خود را به خطر بیاندازند. رئیس انجمن توليدكنندگان و صادركنندگان آب‌هاي معدني و آشاميدني، استفاده از آب شهری به جای آب معدنی را شایعه دانست و تاکید کرد: کم هزینه ترین و ارزان ترین بخش تولید این محصول، آب است که در کشور ما بسیار وجود دارد. اما مشکل و هزینه تولید محصول آب معدنی و آشامیدنی بیشتر در بسته بندی و پخش قرار دارد. بشارت یادآور شد: از این رو می توان انتظار داشت که محصول آب معدنی و آشامیدنی در ایران یکی از سالم ترین و خوش طعم ترین محصول جهانی در قالب صادرات به شمار می رود که می توان با کاهش هزینه بسته بندی و پخش، جایگاه ویژه ای را در برخی کشورها به ویژه کشورهای عربی به دست آورد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید