Performancing Metrics

اپل چه برنامه ای در آینده دارد ؟ | اتاق خبر
کد خبر: 111961
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1394 - 09:45
اتاق نیوز - آیا می‌خواهید بدانید که شرکت اپل برای کنفرانس توسعه دهندگان خود در چند روز آینده چه برنامه‌ای دارد؟ چه فن آوری انقلابی رونمایی خواهد شد؟ چه وسیله الکترو
اتاق نیوز - آیا می‌خواهید بدانید که شرکت اپل برای کنفرانس توسعه دهندگان خود در چند روز آینده چه برنامه‌ای دارد؟ چه فن آوری انقلابی رونمایی خواهد شد؟ چه وسیله الکترونیکی جدیدی در آینده نزدیک بازار را فرا خواهد گرفت؟
اپل در سال جاری فقط یک ساعت رونمایی کرده، رایانه های خود را به‌روزرسانی کرده و معمولا تا پاییز نسخه جدیدی از آیفون‌ و آی‌پد خود ارائه نمی‌دهد. بنابراین در کنفرانس این هفته چه خواهد کرد؟ در این مطلب قصد داریم فن آوریهایی را احتمالا شرکت اپل در کنفرانس توسعه دهندگان خود رو خواهد کرد معرفی کنیم. سرویس موسیقی آنلاین گفته می‌شود اپل برای رقابت با سرویس‌های موسیقی نظیر اسپوتیفای و پاندورا به دنبال راه اندازی یک سرویس موسیقی است. به رغم وجود رادیو آی‌تونز و خرید سرویس موسیقی بیتس توسط اپل، اما این کار متفاوت است و اپل ظاهرا امید دارد که این سرویس با هزینه ماهانه 10 دلار آنها را به صدر فهرست سرویسهای موسیقی آنلاین برساند. آی اُ اس 9 انتظار می‌رود که نسخه جدید سیستم عامل اپل تغییرات زیادی داشته باشد زیرا سیستم عامل آی اُ اس 8 که سال گذشته ارائه شد پیشرفت‌های بصری زیادی نسبت به نسخه قبلی داشت. برخی تغییرات آی ا اس 9 مربوط به بحث امنیت نظیر نحوه اتصال گوشی به مودم‌های وای-فای ناشناس خواهد بود. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل در حال توسعه یک قابلیت امنیتی جدید موسوم به "روتلس" است که بوسیله آن قفل گشایی دستگاههای آی اُ اس تقریبا غیرممکن می‌شود. در نسخه جدید آی اُ اس مسیرهای حمل و نقل عمومی به نقشه‌های اپل افزوده خواهد شد و آی کلاود عملکرد بهتری خواهد یافت. سیستم پرداخت اپل روزنامه نیویورک تایمز جزئیاتی را درباره برنامه‌ جوایز که باعث انگیزه کاربران به استفاده از گوشی برای پرداخت به جای کارت‌های اعتباری خواهد شد، فاش کرده است. اگر اپل روی ارتقاهای صورت گرفته در سیستم پرداخت تاکید کند،‌ باید منتظر شنیدن همکاریهای تازه این شرکت با فروشگاه‌ها و موسسات مالی باشیم زیرا اپل سعی دارد این سرویس را رشد دهد. تلویزیون اپل در کارت دعوت کنفرانس توسعه دهندگان اپل یک تلویزیون اپل دیده می‌شود. دستگاهی که آخرین بار در ژانویه 2013 بروزرسانی شد. اپل یک نسخه جدید از این دستگاه را ارائه خواهد کرد و از آن مهمتر سرویس تلویزیون آنلاین قابل مقایسه با نفتلیکس و آمازون ارائه خواهد شد. اپل مایل به گنجاندن شبکه های تلویزیونی محلی در این سرویس است. با توجه به حضور تقریبا 210 تلویزیون داخلی و مالکان بی شمار شبکه‌ها، می‌توان تصور کرد که مذاکرات پیچیده شود. این دیوانگی به نظر می‌رسد که اپل تصویر یک وسیله را در دعوتنامه خود قرار دهد و سپس هیچ چیز را راجع به آن دستگاه مطرح نکند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید