Performancing Metrics

اعلام محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در جاده‌ها | اتاق خبر
کد خبر: 112983
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1394 - 15:31
اتاق نیوز - براساس گزارش وزارت راه و شهرسازی در طول یک‌شبانه‌روز گذشته تردد خودروها در محورهای برون‌شهری نزدیک به پنج درصد کاهش یافته است....
اتاق نیوز - براساس گزارش وزارت راه و شهرسازی در طول یک‌شبانه‌روز گذشته تردد خودروها در محورهای برون‌شهری نزدیک به پنج درصد کاهش یافته است.
براساس این گزارش، تصاویر دریافتی از دوربین‌ها و سامانه‌های تردد‌شمار در محورهای مختلف کشور حاکی از کاهش پنج درصدی تردد‌هاست که براسا‌س‌ آن 19 درصد از کل رفت‌وآمدها به خودروهای سنگین اختصاص یافته است. همچنین ساعات اوج تردد در یک شبانه‌روز گذشته حدفاصل 19 الی 20 شب بوده و تردد ساعات 4 تا 5 صبح نیز کمترین سهم را در آمار ثبت شده دارد. برمبنای این گزارش آزاد‌راه کرج – تهران با ثبت 125 هزار و 724 تردد پر رفت‌وآمد‌ترین جاده برون‌شهری کشور بوده و پس از آن محورهای قزوین – کرج، کرج – قزوین، تهران – کرج و ساوه – تهران قرار داشته‌اند که هر یک به ترتیب 119 هزار، 108 هزار، 93 هزار و 52 هزار تردد را ثبت کردند. همچنین با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی هفته وزارت راه و شهرسازی محدودیت‌های ترافیکی مربوط به چهارشنبه تا جمعه را نیز اعلام کرده است که جزو چند محور خاص به دلیل مسائل جوی دیگر محورها محدودیت چندانی را ندارند. بر مبنای این گزارش، تردد موتوسیلکت از ساعت 12 چهارشنبه 20 خرداد‌ماه تا ساعت 24 روز جمعه 22 خردادماه از محورهای کندوان، هراز، سیروس‌کوه، تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود. همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 22 خرداد‌ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 23 خرداد‌ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه الی 2 بامداد روز شنبه از 15 کیلومتر بالای مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود. وسائل نقلیه سنگین نیز در طول این مدت اجازه تردد در محورهای کندوان و هراز را نخواهند داشت و در محور فیروز‌کوه نیز تردد‌ها از 6 صبح الی 24 روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است. برمبنای گزارش وزارت راه و شهرسازی همچنان آزاد‌راه چالوس – مرزن‌آباد واقع در استان مازندران به دلیل ریزش کوه مسدود بوده و همچنین در محور کرج – چالوس نیز به دلیل محدودیت‌های جاده عبور وسائل نقلیه سنگین تا اطلاع ثانوی ممنوع است. این مساله برای محور هراز نیز صدق کرده و براساس آن هیچ وسیله نقلیه سنگینی اعم از اتوبوس، تریلر، کامیون و کامیونت اجازه تردد در این محور را ندارند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید