Performancing Metrics

دو برند زعفران‌ غیر استاندارد معرفی شد | اتاق خبر
کد خبر: 113410
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1394 - 12:51
اتاق نیوز - بر اساس بازرسی های اداره کل تهران، بیش از 3400 بسته انواع زعفران که از نظر استاندارد دارای مشکل بوده‌اند، از بازار تهران جمع آوری و توقیف شدند....
اتاق نیوز - بر اساس بازرسی های اداره کل تهران، بیش از 3400 بسته انواع زعفران که از نظر استاندارد دارای مشکل بوده‌اند، از بازار تهران جمع آوری و توقیف شدند.
اداره استاندارد تهران در اردیبهشت امسال، بازرسی های مستمری از محصولات غذایی در محل تولید و عرضه انجام داده است که بر این اساس برخی از موارد که از لحاظ استاندارد دچار مشکل بودند، مورد برخورد قرار گرفتند. بر اساس آنچه اعلام شده وظیفه نظارت بر اجرای استاندارد کالای این اداره کل و در جریان بازرسی‌های کارشناسان استاندارد از واحدهای تولید و عرضه فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری، زعفران بسته بندی شده با نام تجارتی "آناهیتا" و "حمید 110 " غیر استاندارد شناخته و توقیف شدند. بر اساس این گزارش، در بازرسی از بازار مولوی تهران، 3400 بسته زعفران نیم مثقالی و یک گرمی با نام‌های تجارتی آناهیتا و حمید 110 توقیف شده است. همچنین 3000 قوطی رب گوجه فرنگی با نام "شبنا" به دلیل نداشتن مجوز استاندارد و جعل علامت، در شهرک صنعتی شمس آباد جمع آوری شد.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید