Performancing Metrics

افزایش قیمت گوشت مرغ در ماه رمضان | اتاق خبر
کد خبر: 114340
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1394 - 08:55
اتاق نیوز: رییس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در آستانه ماه رمضان با 200 تومان افزایش به حدود 6500 تومان در سطح شهر رسیده است....
اتاق نیوز: رییس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در آستانه ماه رمضان با 200 تومان افزایش به حدود 6500 تومان در سطح شهر رسیده است.
محمد یوسفی اظهار کرد: قیمت عمده‌فروشی هر کیلوگرم گوشت مرغ حدود 5700 تومان است و هر کیلوگرم از این محصول در میادین تره‌بار شهرداری کیلویی 5890 تومان عرضه می‌شود. وی افزود: تولید گوشت مرغ بسیار مناسب است اما تقاضا در ایام پرمصرفی مانند ماه رمضان 20 تا 25 درصد بیشتر می‌شود که در این ایام معمولا قیمت این محصول در بازار مقداری افزایش می‌یابد. یوسفی اظهار کرد: افزایش قیمت گوشت مرغ در بازه‌های زمانی پرمصرفی مانند ماه رمضان، شب عید و غیره می‌تواند جبران بخشی از زیان مرغداران در ماه‌های دیگر شود، چراکه در برخی از بازه‌های زمانی مرغداران به دلیل کاهش تقاضا و افزایش عرضه با افت قیمت گوشت مرغ مواجه شده و زیان‌ می‌کنند. به گفته رییس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی در حال حاضر با افزایش تقاضا برای مصرف گوشت مرغ، قیمت این محصول حدود 200 تومان افزایش یافته و به کیلویی 4200 تومان درب مرغداری رسیده است که البته برای خرید نقدی این محصول قیمت 4000 تومانی تعیین شده است.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید