Performancing Metrics

نظام آموزشی مشتری‌شناس نیست | اتاق خبر
کد خبر: 115169
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1394 - 12:34
اتاق نیوز: رییس انجمن مدیریت کیفیت با بیان اینکه نظام آموزشی مشتری خود را نمی‌شناسد، اظهار کرد: نظام آموزشی کشور را بی‌کیفیت‌ترین بخش است....
اتاق نیوز: رییس انجمن مدیریت کیفیت با بیان اینکه نظام آموزشی مشتری خود را نمی‌شناسد، اظهار کرد: نظام آموزشی کشور را بی‌کیفیت‌ترین بخش است.
فرزین انتصاریان با بیان این‌که بخش آموزش بیشترین منابع کشور را در اختیار خود می‌گیرد، گفت: این بخش باید محصولی را تولید کند که به درد جامعه بخورد و مشکلی را حل کند. وی با بیان این‌که این محصول انسان است، اظهار کرد: افراد مختلف از شش تا 30 سالگی در اختیار این نظام هستند که خروجی آن بتواند به صنعت کشور، ادارات دولتی و ... کمک کند. به گفته رییس انجمن مدیریت کیفیت، هزینه کاهش قابلیت‌ها، افزایش مشکلات در همه ارگان‌های کشور است و زمانی که در این بخش ضعف داشته باشیم تاثیر آن را در همه بخش‌های دیگر می‌توان دید. انتصاریان با بیان این‌که نظام آموزشی مشتری خود را نمی‌شناسد، گفت: نظام آموزشی در کشورهای پیشرفته متمرکز بر بازار کار است و از همان سنین کم افراد را در اختیار بازار کار قرار می‌دهند اما در کشور ما بسیاری از افراد پس از فارغ‌التحصیلی کار بلد نیستند و همین موضوع سبب می‌شود که نظام آموزشی را بی‌کیفیت‌ترین بخش کشور بدانیم. وی همچنین با اشاره به مشکلات کشور در بخش کشاورزی اظهار کرد: در این بخش مشکلات آبرسانی و تکنولوژی وجود دارد و یکی از مشکلات عمده خرده مالکی است، چراکه با این وجود نمی‌توان برای این بخش برنامه‌ریزی یکپارچه‌ای داشت.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید