Performancing Metrics

خردمند در گفت و گو با اتاق نیوز:مالیات توافق شده اصناف منطقی نیست | اتاق خبر
کد خبر: 116562
تاریخ انتشار: 3 تیر 1394 - 09:39
رئیس اتحادیه سراجان با بیان اینکه متأسفانه بانک ها با سرمایه های هنگفت خود از دادن وام به تولیدکننده امتناع می کنند و در جهت برطرف کردن مشکلات اقتصادی نقشی ندارند.گ
رئیس اتحادیه سراجان با بیان اینکه متأسفانه بانک ها با سرمایه های هنگفت خود از دادن وام به تولیدکننده امتناع می کنند و در جهت برطرف کردن مشکلات اقتصادی نقشی ندارند.گفت: نبود تسهیلات، بیمه اصناف و میزان مالیات کارگاه های تولید کیف و کفش را با مشکلات عدیده ای روبرو کرده است و اعتقاد دارم با این شرایط ، توافق مالیاتی اصناف و سازمان امورمالیاتی منطقی نیست.

محسن خردمند در گفت و گو با اتاق نیوز افزود: در کارگاه های تولیدی سایر کشورها، وقتی تولیدکننده تعداد کارگران خود را افزایش می دهد، از تسهیلات بیشتری برخوردار می شود. اما با افزایش نیروی کار در تولیدی های کشورمان ، کارفرما باید حق بیمه بیشتری را پرداخت کند.

وی با اعلام اینکه فعالان این صنعت، آمار مشخصی از میزان واردات کیف و کفش در اختیار ندارند،تصریح کرد: نظام آماری واردات کیف و کفش با مشکل روبرو است. تولیدکننده نمی داند که چه میزان کالای وارداتی وراد بازار شده است تا با توجه به میزان تقاضا، تولیدات خود را کنترل کنند.

رئیس اتحادیه سراجان؛ ورود اتباع بیگانه به کارگاه‌های تولیدی و تولید کیف و کفش بی کیفیت توسط این کارگران را از دیگر مشکلات این صنف عنوان کرد.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید