Performancing Metrics

مخابرات تهران از بانک‌ها قرض گرفت | اتاق خبر
کد خبر: 116967
تاریخ انتشار: 4 تیر 1394 - 11:05
اتاق نیوز - هنوز حتی در کلان شهری مانند تهران در موارد متعدد پروسه خرید یک خط تلفن ثابت مدت‌ها به طول می‌انجامد؛ مدیرعامل مخابرات استان تهران بحث تامین منابع نقدی را...
اتاق نیوز - هنوز حتی در کلان شهری مانند تهران در موارد متعدد پروسه خرید یک خط تلفن ثابت مدت‌ها به طول می‌انجامد؛ مدیرعامل مخابرات استان تهران بحث تامین منابع نقدی را از جمله موضوعات مهم در این زمینه می‌داند.
گفته می‌شود یک خط تلفن ثابت بیش از یک میلیون تومان برای مخابرات هزینه دارد و درنهایت تنها با قیمت 50 هزار تومان عرضه می‌شود. این قیمت اگرچه مناسب به نظر می‌رسد اما در موارد مختلف خرید یک تلفن ثابت از مخابرات دشواری‌های متعددی را به دنبال دارد. علیرضا صیدی - مدیرعامل مخابرات استان تهران - به تشریح وضعیت این بخش پرداخته و عنوان کرد: در حال حاضر در کل استان تهران تنها 8000 فیش خرید تلفن ثابت بی‌پاسخ مانده است که این رقم در مقایسه با تعداد هشت میلیون مشترک این شهر بسیار اندک است. وی همچنین متذکر شد: در استان البرز نیز این رقم در نهایت به حدود 11 هزار فیش می‌رسد که ما سعی داریم این درخواست‌ها را نیز در اسرع وقت پاسخ دهیم. مدیرعامل مخابرات استان تهران در ادامه اظهار کرد: ما در سال گذشته با هر مشکل و زحمتی که بود به‌روزرسانی‌های خود را انجام دادیم. امسال نیز سعی می‌کنیم این درخواست‌ها را پاسخ دهیم اما به هر حال لازم است که این مشکل برطرف شود. صیدی تصریح کرد: ما سال گذشته برای تامین منابع مالی خود از بانک‌ها و مخابرات ایران قرض گرفتیم تا بتوانیم سرویس ارائه کنیم اما اگر امسال نتوانیم وامی بگیریم و کمک مالی خاصی به ما نشود نمی‌توان این کار را انجام داد. وی ادامه داد: اکنون تنها یک قلم هزینه‌های حفاری شهرداری سه برابر شده است و لازم است این مسائل در نظر گرفته شود چرا که این میسر نیست که هم کیفیت را از ما بخواهند، هم توسعه و به‌روزرسانی و هم قیمت‌های ما در حد پایینی باشد. مدیرعامل مخابرات استان تهران در پایان تاکید کرد: این مساله به هیچ عنوان جور در نمی‌آید و اکنون در هیچ صنعتی شرایط اینگونه نیست.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید