Performancing Metrics

تمایل مسکو به گسترش مناسبات همه جانبه با تهران | اتاق خبر
کد خبر: 117009
تاریخ انتشار: 4 تیر 1394 - 17:25
اتاق نیوز - معاون وزیر خارجه روسیه در دیدار سفیر ایران روابط دوجانبه تهران و مسکو را رو به رشد و عمیق خواند و بر تمایل کشورش نسبت به گسترش مناسبات با ایران در تمامی عر
اتاق نیوز - معاون وزیر خارجه روسیه در دیدار سفیر ایران روابط دوجانبه تهران و مسکو را رو به رشد و عمیق خواند و بر تمایل کشورش نسبت به گسترش مناسبات با ایران در تمامی عرصه‌ها تاکید کرد.

به گزارش اتاق نیوز به نقل از ایلنا‏، در آستانه برگزاری اجلاس سران شانگهای ایگور مورگولوف معاون وزیر امور خارجه روسیه با مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو دیدار کرد.

در این دیدار «موگولوف» ضمن تشریح آخرین وضعیت اجلاس سران بریکس و سازمان همکاری شانگهای در شهر «اوفا» روسیه، ابراز امیدواری کرد روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس شرکت کند.

وی روابط دوجانبه ایران و روسیه را رو به رشد و عمیق خواند و تبادل هیات‌های مختلف سیاسی و اقتصادی بین دو کشور و رایزنی‌های فیمابین را مفید و سازنده توصیف و بر تمایل کشورش به گسترش مناسبات با ایران در تمامی عرصه‌ها تاکید کرد.

مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه نیز با اشاره به اهمیت اجلاس بریکس و شانگهای در «اوفا»، ابراز امیدواری کرد این اجلاس با موفقیت برگزار و همکاری هر چه بیشتر بین کشورهای شرکت کننده را به دنبال داشته باشد.

وی همچنین تلاش‌های به عمل آمده دو طرف برای افزایش همکاری‌های سیاسی و اقتصادی را تشریح و تقویت هرچه بیشتر مناسبات دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد تاکید قرارداد.

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید