Performancing Metrics

چگونه ایمیل ارسال شده در gmail را دوباره برگردانیم؟ | اتاق خبر
کد خبر: 117479
تاریخ انتشار: 7 تیر 1394 - 10:32
اتاق نیوز - همه ما ایمیلی را فرستاده‌ایم که لحظه‌ای بعد از فرستادنش پشیمان شده باشیم. یک‌سری برنامه‌های ایمیل، یک آپشن را برای بازگرداندن این پیام‌ها ارایه می‌ده
اتاق نیوز - همه ما ایمیلی را فرستاده‌ایم که لحظه‌ای بعد از فرستادنش پشیمان شده باشیم. یک‌سری برنامه‌های ایمیل، یک آپشن را برای بازگرداندن این پیام‌ها ارایه می‌دهند اما معمولا به این معنی نیست که ایمیل به دست گیرنده نخواهد رسید. جی‌میل اما با معرفی «Undo Send» سعی می‌کند روش متفاوتی را امتحان کند. این‌بار ایمیل‌ها صبر می‌کنند تا شما دوباره فکر کنید و درصورت نیاز از ارسال آن‌ها جلوگیری کنید.
هرچند باید در این تصمیم‌گیری سریع باشید چون گوگل بیش از چند ثانیه برای تردید شما منتظر نمی‌ماند. امکان Undo Send حالا رسما بخشی از امکانات جی‌میل است و می‌توانید برای فعال‌سازی آن مراحل زیر را طی کنید: نخست از طریق کامپیوتر خود وارد جی‌میل شوید در گوشه بالا و سمت راست صفحه روی آیکون Setting‌ کلیک کنید (همان که شبیه یک چرخ‌دنده است) از منوی باز شده دوباره Setting‌ را انتخاب کنید در پنجره تازه باز شده، مطمئن شوید که تب General را باز کرده‌اید به دنبال تنظیمی به نام Undo Send بگردید با تیک زدن چک‌باکس آن را فعال کنید از روی دراپ‌باکس پایین‌تر می‌توانید ثانیه‌هایی که ایمیل شما منتظر خواهد ماند را انتخاب کنید تنظیمات را از پایین صفحه ذخیره کنید پس از انجام این کارها هربار که یک ایمیل را به گیرنده آن ارسال می‌کنید، در کادر بالای صفحه جمله‌ای به شکل «Your message has been sent. Undo. View Message.» خواهید دید و با کلیک روی Undo ارسال ایمیل را متوقف خواهید کرد. با اینکار جی‌میل به شما اجازه ویرایش دوباره مسیج یا حذف کردن آن را می‌دهد.  
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید