Performancing Metrics

اختصاص تسهیلات صندوق توسعه برای سرمایه‌گذاران/ تشویق ورود بخش خصوصی به اجرای پروژه‌‌‌ با وجود نبود اعتبار‌ | اتاق خبر
کد خبر: 118026
تاریخ انتشار: 8 تیر 1394 - 17:00
اتاق نیوز - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: باز شدن پای بخش خصوصی به حوزه حمل‌ و‌ نقل توسط دولت‌ تسهیل شده است و حمایت از این اقشار سرمایه‌گذار، اتفاقی است که‌ در بودجه ...
اتاق نیوز - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: باز شدن پای بخش خصوصی به حوزه حمل‌ و‌ نقل توسط دولت‌ تسهیل شده است و حمایت از این اقشار سرمایه‌گذار، اتفاقی است که‌ در بودجه سال‌ جاری قرار گرفته است.
‌مهرداد بائوج لاهوتی درباره ارزیابی استیضاح ارائه شده از سوی مجلس مربوط به وزیر راه و شهرسازی، بیان کرد: ‌مدیریت‌ها را باید مناسب با زمان مورد ارزیابی قرار داد؛ امروز درآمد دولت از محل نفت نسبت به دولت قبل کاهش یافته است؛‌ ‌دولت دهم‌ فعالیت خود را ‌‌زمانی شروع کرد که نرخ نفت هر بشکه 100 دلار‌ بود، اما دولت‌ یازدهم فعالیت خود‌ را با نفت 50 دلاری آغاز کرد‌ و خود این موضوع مدیریت مختص به خود را می‌طلبد.

وی افزود: ورود بخش خصوصی در این شرایط اتفاقی است که توسط دولت صورت گرفته است و در شرایطی که دولت بودجه‌ای برای سرمایه‌گذاری ندارد به نظر می‌رسد، این مهم بهترین کار باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: باز شدن پای بخش خصوصی به حوزه حمل‌ و‌ نقل توسط دولت‌ تسهیل شده است و حمایت از این اقشار سرمایه‌گذار، اتفاقی است که‌ در بودجه سال‌ جاری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اختصاص بودجه‌ از صندوق توسعه ملی برای کمک به این سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اضافه کرد: ارائه تسهیلات از این صندوق به بخش خصوصی و تداوم فعالیت‌ها در بخش مسکن مهر با وجود اعتقاد نداشتن دولت یازدهم به این موضوع مواردی است که ‌پیگیری شده و نباید با دید بی‌انصافی به آن نگریست.

به گفته این نماینده مجلس در شرایطی که یک ریال به پروژه‌ها نرسیده و بخش خصوصی در برخی پروژه‌ها وارد شده است، نمی‌توان انتظار داشت که تمام مشکلات حل شود و باید مدیریت‌ها متناسب با شرایط بررسی و نقد شود.

به گفته این عضو کمیسیون عمران مجلس برخی از انتقادهای موجود به وزیر راه و شهرسازی به نگاه منطقه‌ای و محلی باز می‌گردد و این نوع نگاه درست نیست و ما نباید تفکر ملی را فدای تفکر محلی کنیم.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید