Performancing Metrics

صنعتگران صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته‌اند | اتاق خبر
کد خبر: 119426
تاریخ انتشار: 14 تیر 1394 - 12:43
اتاق نیوز: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: تولیدکنندگان و صنعت‌گران صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته‌اند اما امیدواریم مشکلات با همدلی برطرف شود....
اتاق نیوز: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: تولیدکنندگان و صنعت‌گران صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته‌اند اما امیدواریم مشکلات با همدلی برطرف شود.
به گزارش اتاق نیوز، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی شنبه ‌شب در مراسم بیستمین سال گرامی‌داشت روز صنعت و معدن با تبریک این روز به تمامی صنعت‌گران اظهار کرد: باید همه دست به دست هم دهیم و به دولت کمک کنیم تا مشکلات تولید و صنعت برطرف شود. وی تصریح کرد: متاسفانه در زمینه معادن نیز مشکلات زیاد است، بسیاری از معادن فعالیت خاصی ندارند و باید گفت اوضاع و احوال صنعت چندان مساعد نیست. رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته‌اند، امیدواریم مشکلات با همدلی برطرف شود. دام آماری برای دولت در ادامه مراسم عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از دولت‌مردان می‌خواهیم در دام آمار و ارقام نیفتند. حمیدرضا فولادگر گفت: همان‌گونه که از بخش سلامت حمایت لازم شد، باید از صنعت و تولید حمایت شود تا مشکلات پایان یابد، رهبر معظم انقلاب و تمام سران مملکت نیز از تولید داخلی حمایت می‌کنند اما متاسفانه هنوز حمایت عملی چندانی از صنعت و تولید داخل شکل نگرفته است. وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده قانون 60 ماده‌ای برای حمایت از تولید ایجاد شد، عمده مسائل و مشکلات بر سر راه تولید مربوط به مسائل اقتصاد کلان، مشکلات گمرکی، بانکی و مالیاتی است که در حال پیگیری هستند. نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر کار جدید صنعتی و معدنی برای پنج سال معاف از پرداخت مالیات است، از طرفی دولت مکلف است از هر طرحی که منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌ها است، حمایت لازم را انجام دهد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید