Performancing Metrics

برگزاری مراسم شبهای قدر در جشنواره خیریه "شبکه همیاری" | اتاق خبر
کد خبر: 120082
تاریخ انتشار: 16 تیر 1394 - 13:12
اتاق نیوز - مراسم شب‌های مبارک قدر، همزمان با برگزاری جشنواره خیریه، توسط شبکه همیاری در مجتمع نگارستان پارک گفت و گو برگزار می‌شود....
اتاق نیوز - مراسم شب‌های مبارک قدر، همزمان با برگزاری جشنواره خیریه، توسط شبکه همیاری در مجتمع نگارستان پارک گفت و گو برگزار می‌شود.
نائینی، مجری طرح و عضو ستاد اجرایی دومین جشنواره خیریه شبکه همیاری، ضمن بیان آنکه دومین جشنواره همیاری در سه بخش نمایشگاه، اجرای زنده و کارناوال همیاری از 6 تا 26 تیرماه با مشارکت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از ساعت 19 الی 24 در کوشک بوستان گفتگو، با حضور خیریه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد، هنرمندان، ورزشکاران، مسئولین و غیره برگزار و مجری طرح آن نیز موسسه کاهش آسیب آهنگ رهایی شرق است افزود: مراسم شب‌های قدر نیز بعد از ساعت 12 و پس از اتمام فعالیت جشنواره به طور کامل در مجتمع نگارستان پارک گفت و گو برگزار خواهد شد. نائینی همچنین عنوان کرد: همچنین در طی برگزاری این مراسم، مبحث" قرآن پژوهی" جامع با زبانی ساده و قابل فهم برای عموم به صورت نمایش اسلایدهای فیلم وعکس و با هدف ایجاد درکی متفاوت و ملموس‌تر کردن مناسک شبهای قدر و رسیدن به فهم جدیدی از پیرامون خود از طریق معنویات، انجام خواهد شد. وی درپایان در ارتباط با شبکه همیاری نیز اظهار کرد: "شبکه همیاری" متشکل از 60 سازمان مردم‏‌نهاد فعال در حوزه کاهش آسیب، معلولان، کودکان کار و آسیب‏ دیده و سلامت در شهر تهران است که در جهت توانمندسازی سازمان‏‌های مردم‏‌نهاد و نیز آگاهی‌‏رسانی به افراد جامعه در خصوص معضلات و آسیب‏‌های اجتماعی، برنامه‏‌های مختلفی را با بهره‏‌گیری از ظرفیت‏‌های این سازمان‏ها و با همکاری سازمان‏های مختلف برگزار می‏‌کند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید