Performancing Metrics

محدوده های ممنوع تردد وسایل نقلیه در روز قدس اعلام شد | اتاق خبر
کد خبر: 120136
تاریخ انتشار: 16 تیر 1394 - 14:47
اتاق نیوز - رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در جمعه این هفته، پلیس راهور محدوده ترافیکی ویژه ای رابرای هر چه با شکوه ت...
اتاق نیوز - رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در جمعه این هفته، پلیس راهور محدوده ترافیکی ویژه ای رابرای هر چه با شکوه تر برگزار شدن این راهپیمایی به اجرا می گذارد.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از مهر ،‌ سردار سید تیمور حسینی افزود: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه ۱۹ تیر ماه، محدودیت‌هایی پیش بینی شده است که در همین راستا تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۸ صبح روز جمعه این هفته اجرا می شود. شمال: طول بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا خیابان کارگر. شرق: خیابان ولیعصر حدفاصل تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر (عج) و خیابان فلسطین، طالقانی و خیابان های منشعب از آن به سمت غرب غرب: خیابان کارگر حدفاصل خیابان جمهوری تا تقاطع بلوار کشاورز جنوب: خیابان انقلاب اسلامی حدفاصل میدان انقلاب تا تقاطع ولیعصر (جهان نما) رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: تردد در خیابان جمهوری از کارگر تا ولیعصر به صورت غرب به شرق جریان خواهد داشت. سردار حسینی افزود: از ساعت ۳.۵ بامداد جمعه توقف همه وسایل نقلیه در محدوده های زیر ممنوع خواهد بود. - بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا تقاطع کارگر هر دو مسیر - خیابان های واقع در غرب خیابان ولیعصر حد فاصل جمهوری تا میدان ولیعصر - خیابان کارگر حدفاصل جمهوری تا بلوار کشاورز - طول خیابان فلسطین و جویبار از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز - طول خیابان قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز - طول خیابان ۱۶ آذر از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز - طول خیابان طالقانی از تقاطع قدس تا ولیعصر - طول خیابان ولیعصر از تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر - خیابان های واقع شده در ضلع جنوبی انقلاب اسلامی شامل فخر رازی، فلسطین، ابوریحان، دانشگاه رازی، ۱۲ فروردین و منیری جاوید. رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه سومین شب از شب‌های قدر مصادف است با شب قبل از مراسم راهپیمایی روز قدس، به همین منظور بعد از مراسم احیاء پاکسازی معابر انجام می‌شود و برای انجام مراسم راهپیمایی، آمادگی لازم را پیدا می‌کنیم، ضمن آنکه سرویس دهی مترو در روز مراسم راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح تا پایان مراسم به صورت رایگان است.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید