Performancing Metrics

رونمایی از غول جدید خودروهای اسپرت | اتاق خبر
کد خبر: 122028
تاریخ انتشار: 23 تیر 1394 - 11:28
اتاق نیوز - شرکت خودروسازی فورد محصول تازه خود را که گفته می شود در سال آینده سوپرمحصولات سایر غولهای خودروسازی را به چالش می کشاند، رونمایی می کند....
اتاق نیوز - شرکت خودروسازی فورد محصول تازه خود را که گفته می شود در سال آینده سوپرمحصولات سایر غولهای خودروسازی را به چالش می کشاند، رونمایی می کند.

به گزارش اتاق نیوز به نقل از مهر، این محصول جدید Ford GT نام دارد که باید آن را خودرویی کاملا جدید و متفاوت از محصولات قبلی فورد به شمار آورد. این خودرو که قرار است به تعداد اندکی تولید شود، در فستیوال سرعت Goodwood Festival بریتانیا رونمایی می شود.

بخشهای زیادی از این خودرو از فیبر کربنی و آلومینیوم بسیار سبک ساخته شده است.

GT جدید فورد دارای موتور ۳.۵ لیتری توربوشارژ است که با ۶۰۰ اسب بخار در زمره قدرتمندترین خودروهای اسپرت جهان قرار می گیرد.

این توان چشمگیر به محور عقب خودرو و از طریق جعبه دنده ۶ سرعته منتقل می شود. فناوری کلاچ دوقلو این انتقال قدرت را به فرآیندی ساده و بی نقص تبدیل کرده است.

این مجموعه تقریبا بی نقص با تایرهای Pilot Sport Cup ۲ تولید شده توسط شرکت میشلن به یکی از جذاب ترین خودروهای ساخت فورد و احتمالا صنعت خودروسازی جهان تبدیل شده است.

فورد در نظر دارد تا با GT جدید خود در پیست معروف «لمانس» حاضر شود. در این رقابت نفس گیر خودرو به مدت ۲۴ ساعت حرکت بی وقفه دارد و تنها رانندگان آن تعویض می شوند تا بدین ترتیب کیفیت بخشهای مختلف خودرو به بهترین نحو ممکن به آزمایش گذاشته شود.

این خودرو یکی از ۱۲ محصول با عملکرد در سطح بالای فورد به شمار می آید که قرار است تا سال ۲۰۲۰ تولید شوند.

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید