Performancing Metrics

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو: تامین، تدارک و دسترسی به دارو، با توافق هسته ای تسهیل می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 123038
تاریخ انتشار: 25 تیر 1394 - 22:35
اتاق نیوز - معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: با توافق هسته ای ،تامین، تدارک و دسترسی به دارو با سهولت بیشتری انجام خواهد شد....
اتاق نیوز - معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: با توافق هسته ای ،تامین، تدارک و دسترسی به دارو با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از ایسنا، دکتر رسول دیناروند، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو ضمن قدردانی از تلاشهای تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران، در خصوص توافق صورت گرفته بین ایران و کشورهای5+1 و تاثیرات احتمالی این توافق بر دارو و تجهیزات پزشکی گفت: با توجه به تلاشهای صورت گرفته توسط دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای می توان پیش بینی کرد که رفتارهای بین المللی بعد از انجام توافق نسبت به ایران تغییر خواهد کرد واین تغییر رفتار موجب رفع تحریمهای ظالمانه علیه ملت ایران شده و تاثیر مثبت بر قیمت دارو و تجهیزات پزشکی خواهد داشت. وی در عین حال یادآور شد : هم زمان با همین تحریم‌های ظالمانه و علی رغم نیاز شدیدی که برای تامین دارو های ضروری با نقدینگی بالا وجود داشت ، با تلاشهای صورت گرفته همکاران ما در سازمان غذا و دارو تامین دارو از طرق مختلف صورت می پذیرفت و کشور هرگز با تهدیدی به نام بحران دارویی مواجه نشد . دکتر دیناروند تصریح کرد: به امید خدا پس از این توافق فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم برداشته خواهد شد و با توجه به کاهش نیاز به نقدینگی، تامین و تدارک دارو راحت تر از گذشته انجام می شود و دسترسی مردم به آن با سهولت بیشتری انجام پذیر خواهد بود. به گزارش وب دا؛ دکتر دیناروند همچنین با تمجید از زیر ساختهای خوبی که در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی وجود دارد ابراز امیدواری کرد: بعد از انجام توافق و رفع تحریمها، شاهد سرمایه گذاری شرکتهای بزرگ بین المللی در حوزه سلامت کشورباشیم.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید